Fuengi, here I come

as we all said; "We will be back!" det kommer att hända, det är inget som bara är sagt. dock har jag redan varit och hälsat på en gång tidigare i sommar. men nu verkar det bära av till funkan åter igen. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Lite minireunion också. Festligt värre!
Det är ifs heartbreaking att se alla dessa hemska priser på flygbiljetterna ner till malaga. men, när man nu har hittat biljetter tur och retur för under 2000 kr så är det ju bara att slå till. så, funkan here i come!

på spotify hör vi fortfarande spellistan "Partybar" spelas. Det är underbart och minnesväckande. vilka tider det var. Vi längtar tillbaka.

dags o boka biljetterna snart och slänga ner allt pick o pack o dra ner på en liten semester ner till funkan. jäklar vad svensk jag ska vara, jag ska fan bada o sola om vädret tillåter ! Helt sjukt gött ska jag ha det.
Hilda, boka biljetterna, snart blir det quasi-öga i funkan!

sköt om er.

PUSS
L


Kommentarer
Postat av: nat

gud vad avundsjuk jag är!

2009-09-24 @ 19:48:53
URL: http://kissforclimate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0