måndagmondayluneslundi

goddagens mitt herrskap. jag vet att ni sitter på helspänn där hemma framför datorn o väntar på ett inlägg fyllt me smarrigheter från helgen.. men nope. jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. lite out of words. var ska jag börja? när ska jag sluta?
det senaste inlägget läste ni i fredags o då var det bara torsdag. ganska illa om man säger så. updatesen här ifrån spain är inte riktigt bra känner jag. men har man inte internet så får man klara sig ändå.
sedan i torsdags har vissa varit ute hela helgen tills igår. men jag avslutade mitt alkohol intag i lördags. men bara tillfälligt inför nästa helg :P jag vet att somliga vid namn hilda är ganska taggade på att stå vid baren på fp på både fredag o lördag. maybe söndag också? who knows?!
sköna bakisdagar i den stekande solen, besök på nixs, goda middagar och schyssta förkrök. don simon är vår vän, kanske alldeles för bra vän. dags o säga upp vänskapen. "asså Don Simon kan gå o lägga sig" - hilda.
koppen jucka aldrig med jukka. tyvärr fick vi inte chansen att säga detta. ganska ledsna för det.

fernando baren var omtyckt hela denna helgen. fernando shots är något som hela svenska skolan känner till nu och medan vi andra drack så hällde madde upp drinkar.. eller ah, hällde upp drinkar fast utanför glaset. o på tal om glas. jag tror att hilda ska börja gå ut med glasögon, hon sprang nämligen in i glasdörren på fernando. stackarn. sen kommer hon inrusande på fp o tar sig mot pannan och säger att hon fått en bula, vilket hon hade fått :P haha shit, den syntes inte dåligt mycket. den syns till o med idag. haha. is på den !

muffe, jag vill ha tillbaka min sjal. eller borde jag säga niclas? hallå? niclas om du tog med dig den till malaga så får du åka tillbaka o lämna den din skit. im not going after you.
o jag muffe, du ska få tillbaka dina tröjor, men se till att min sjal kommer tillbaka :) thx.

nä, nu ska jag sova. ses på spanskan 12.10. natti

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0