lektion 9.00 måndagsmorgon, alltid lika illa !

är precis nyvaken. har inte ens varit vaken en timme o jag är redan i skolan. det är stört. jag o nicole hade sleep over at my place o vi hade båda ställt klockorna.. men de hjälpte inte. vi blev väckta av att min hyresvärd kom dit och skulle fixa lite innan reparations-snubbarna kom dit o skulle installera en ac. heltoppen. men iaf. vi blev väckta av henne av att hon ringer på dörrklockan sen hittar jag min mobil i en byrålåda och nicole har lagt sin under kudden. värdelöst värre. varför är det alltid lika svårt o komma upp en måndagsmorgon, fastän man var hemma och tog det lugnt igår?!

jaja, helgen har varit livad. mycket hela tiden, sena kvällar och riktigt taggade människor. dock visade fredagen lite dåligt resultat ute på stan. det vart en liten syster-catfight plus massa tårar från vissa som tycker att det är extremt sorgligt att vi snart ska åka hem till sverige. herregud, vilken kalabalik, vilken kaos, vilket helvete det var. tur att jag o mormor koppen är så duktiga på o ta hand om folk då det blir så här. nicole, en extra guldstjärna i kanten till dig för att du var så duktig o sprang o letade runt. haha
janne, som egentligen heter jeanette har nu fått ett nytt smeknamn, totaltklockrent: naken janne. no further comments.
som vanligt, vilken dag som helst i veckan, så vart ju både lördag o söndag - pasta dagar med yoghurtsås à la mormor kopp. riktigt mumsigt. men janne kunde inte, trotts att hon hade sin egna tallrik med mat, hålla sig från att ta just den spagettin som hängde ut från nicoles mun. haha, det finns filmat o grejer ! dessutom har vi ju fågat jannes lugg på bild också ! soon updated @ facebook !

nu är det ca två veckor kvar tills mor o far kommer ner hit till moi. o rykterna går fortfarande att min andra halva ska komma ner hit också. biljettletandet är i fullgång.
o kusin, hur blir det nu, jag väntar ditt samtal. when and where, the date and time. tell me :)

oo just det, jag fick massa mat av jannes familj igår ! TACK! jättestort tack, det behövdes verkligen. pastan var behvölig som sjutton och flingorna, sylten o mjölken var enormt efterlängtade. mina små ben och min ekonomi har inte riktigt tagit modet och kraften att ta just det steget in på eroski o köpa allt detta. men tack så jättemycket, det var nästan som julafton igår !!

sen vill jag säga välkommen hem till seb. eller ah, hem till sverige för hans del :)

Nej nu ska jag gå o vara lite duktig, lite pluggis, lite plugghäst. rättskunskapen (som jag var sen till) har åkt för att besöka fuengirolas tingsrätt, vilket suger, eftersom jag inte var i tid. det hade varit jävligt najs att åka dit om man säger så. attsingen. jaja. får ta igen det nu. men ni kanske får se ett nytt inlägg imorgon om inte mina planer är totalt fullbokade, hö hö hö.
njae, skulle inte tro att dom är det. men ska till marknaden imorgon med nicole och min träningsväska. måste fylla den med massa mat !

nu kilar jag !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0