partybuss, reseledar-madde och en bal

hejhej på er allihopa!

nu har det varit lite dålig update här på det senaste. men helgen har varit fullspäckad och igår kom mor o far hit.

fredags; en normal utgång i funkan med tjejerna och vaknade upp i mitt extra hem. lika så gjorde de andra.. alla träffades sedan i lägenheten för en liten reunion och sammanfattning av kvällen och bravaderna. haha, sådan lyckad kväll !!

lördag; bal som sagt, vaknade en aningens sent.. timmarna innan balen var både lugna och uppstressade men helt ok. lösnaglar på i sista sekund och skorna slängde jag på mig o sen sprang vi iväg til busstorget för o möta upp andres o gustav, våra baldejter för kvällen.
taxi dit, mycket folk med fina klänningar. me gusta mucho.
middagen var god och alla tal var helt otroligt bra.
ett minne som vi sparar för all evighet.

partybussen till puerto banus, eller pb som torulf kallar det, var helt amazing. haha. partybussen o reseledar-madde: "sitt ner i bussen"..
som sagt, partybussen, reseledar-maddde och en sjukt taggad erik myrin. kan det bli mycket bättre en kväll som denna!

dock hemgång till funkan efter inte alls länge. a quick stop @ my place för lite ombyte och till taggning. sen var det fröken westmark, lilla lotta och jag som röjde skiten ur allt o alla ute i fuengi. jaiihoooooo.
britain's got more talent till solen började gå upp och sedan vaknade vi alla upp i mitt extra hem. göttigt värre. njae kanske inte. kanske inte så jag inser att jag iprincip måste springa hem för att hinna städa och duscha innan jag skulle möta upp mamma o pappa vid ikea. too bad ikea var stängt. blää.

mindre än en månad tills hemgång.

saknar.

take care.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0