namntävling avklarad och många presenationer att hinna med ! Panik !

det är stört jobbigt att inte ha internet hemma. dock gör jag kanske lite mer vettiga saker nu istället. eller ah, om man kan kalla att laga pasta varje dag med koppen o janne, se på pasapalabra o mujers y hombres mm är vettigt så.. ah.. jag vet inte. jag gör annat än att sitta o blogga o facebooka.. lite tråkigt för er som väntar på lite mer updates kanske. men men. sånt är livet.

kan ju ge er lite updates om min lilla namntävling som jag hade nu förra veckan. jag lottade i lördags tror jag, eller om det var i fredags. jag hade upp mot 20 namnförslag tror jag allt. nisse-pisse, san miguel, josé, glenn och många andra namn va rmed i tävlingen men tyvärr blev det inte någon av dessa vackra namn, utan det blev henrik. o jag kan slå vad om att det är lilla henrik jörning som la de namnförslaget..
så nu heter min kaktus henrik.

allt i lägenheten går bra o jag åt så extremt god mat igår så det var inte sant !! lax kokad i citron o smör med stekt potatis med sparris. stengott !! frågan är vad jag ska smarra på idag.. något bra förslag?

jag o koppen hade sleepover igår. haha, stört kul. vi gick o köpte godis o annat gottgott o tänkte vara vakna hela natten... ifs så orkade vi inte vara uppe så länge. vi såg på asterix o obelix.. stängde av mitt i och gick o la oss. men denna gången var det jag som babblade på istället för koppen. jaja.

var på stranden igår också. stört skönt. koppen är lite röd. nicoles näsa är helt ok, inte röd iaf ! jag är lite lite lite röd tror jag, eller så inbillar jag mig bara. somna i min fåtölj igår fick typ frossa o nackspärr efter det. ett tips. somna aldrig i en fåtölj där man inte kan ligga bekvämt med huvudet - men för livet.  haha.

nej nu får jag börjar avrunda här. treornas projektarbeten ska redovisas alldeles strax. ska gå o kolla på vad party-larsson har o säga om balen med mera sen ska jag ta en sväng förbi alicias presentation o se vad det är för spännande, det ryktas om en barnbok? sen blir det lite värre.. kl 15.20 är det både konstutställning à la jessie och årsboken av wedfelt och matilda. vi får väl se vad som hinns med

sköt om er !

snart kommer mammi o pappi ner på besök !!
o ännu värre -  matte c nationella är på fredag den 15, alltså nästa vecka ! PANIK !!!

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0