igår var det bara torsdag.. idag är det första maj

sitter nu på nixs återigen. har man inget internet får man ta av andras.
har varit på stranden idag med koppen o nicole. haha nicole hade kvar sminket från igår, så söt så. ja som jag skrev i förra inlägget så var det ju studenternas partaj igår med utklädnader o grejer. 43 dagar kvar till studenten eller något sådant kuligt. iaf, så var de flesta utklädda. koppen var typ transvestit, nicole som punkare/rockare, janne som ipren-mannen och jannes syster var utklädd till cowboy. jag körde på militär-stuket men blev trotts min snygga outfit kallad för indian. men det var madde som var indian och pihl var emo. skalsky var kvinna medan nils o danne körde på nörd-stilen. men det är väl så det är, de allra töntigaste töntarna fick de snyggaste brudarna, right? haha. oskar var en lampa och berra körde en partille johnny. men sen hade vi ju självklart min sergant; ellen. haha shit. sir yes sir. jaja kul att folk hade klätt upp sig iaf, eller, de flesta av oss. den enda som inte hade klätt ut sig alls var william. han skyllde på att han inte orkade.. tråkmåns!

sikken kaos det blev inne i stan sedan. de flesta hade bytt om då vi väl var inne på foreplay men jag nicole koppen janne  o hennes syster körde på våra outfits hela kvällen tills det var dags att tagg hemmåt. o igår var det bara torsdag.. värdelöst.. hemmakväll ikväll kanske och en utgång imorgon? vi får väl se.. vi är grymt sega nu men jag vet att en viss person som sitter med mig på nixs här nu,ville träffa en speciell person ikväll, they're gonna have a date towmorrow.. eller ah kanske en sån fancy sådan men en liten träff har de bestämt iaf.

men nu ska jag avsluta här.koppen väntar. ska kila ner till eroski o köpa något smarrigt sen ska jag hem o se på film.
o mamma, det fungerade inte o ladda på pengar på min mobil igår.så jag kan inte ringa till er. men jag finns på mobilen, ring mig :)

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0