ett inlägg till er

nu har kusin äntligen bokat biljetter, så nu får man besök av lite släkt o familj. senfår vi väl se om någon annan orkar sig ner hit till värmen :P ne jag skojar med er.

saknar er så otroligt mycket nu så här på slutet. jag önskar man kunde uppleva alla moments om igen. som till exempel, då du o jag em, var på mamma mia med din family. eller sebastians avskedsfest med alla schyssta uppdrag. eller bara massa sena kvällar med te och cheesecake med lime o citron.. eller bara en mysig vinkväll hos pia. eller vem vet, bravaderna i augusti. då jag o fia.. o jocke mådde extremt bra.
eller alla dagar uppe i nösund. vilka galna dagar vi hade där fia. paddla kajak, fira födelsedagar, dansa till dancing queen på värdshuset och var på random efterfest?
eller min avskedsfest o alla fina presenter o alla fina människor som var där och deltog i mina sjuka lekar och min kräftskiva som vart himlans lyckad, eller vad säger ni clara, sofia o em?
eller tjejor, vad säger ni om det allra sista; frukosten på egg&milk, snälla säg att vi går dit då jag kommer hem igen!!
jag är så glad att ha er som vänner. ni betyder så otroligt mycket. jag är riktigt glad och tacksam för de dagar ni förgyllde alldeles extra för mig innan jag åkte. alla dessa minnen har jag levt på nu under mitt år här i spanien och nu inser jag att jag saknar er mer än någonsin. o dessa minnen kommer att föralltid stanna i mitt hjärta (o i min bok, vill säga).

spanien är otroligt bra och jag skulle gärna stannat. men samtidigt är det ni som lockar hem mig igen. trotts att jordgubbarna smakar gudomligt, körsbären är extremt goda, solen skiner och brunbrända kroppar steker så vill jag faktiskt åka hem till sverige o uppleva äkta svensk sommar. tyvärr blir det inte förrän den 28 juni. france kallar tillbaka mig ännu en gång. o jag säger inte nej till rivieran.

sedan blir det sthlm. jag vet, sveriges baksida, men vad gör man inte för sina vänner :)

Dags för mig o trippa hemåt nu. har ju fått en ac installerad och lite plugg som väntar på att bli gjort.

sköt om er.

can't wait.

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: em

haha Älska bravader i agusti! Fan vad jag saknar dig, helt sjukt!

2009-05-12 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0