DET BLIR U2 I SOMMAR !

LINN SKA GÅ PÅ U2 I SOMMAR MED EMELIE JÖNSSON, DEN ANDRA HALVAN !! OBEGRIPLIGT BRA !!



Facebook

Emelie Jönsson Emelie köpte just biljetter till U2, och håller just på att dö av lyriskt sammanbrott!

Emelie Jönsson
Idag kl 12:09
"JAG HAR KÖPT U2 BILJETTER TILL DIG OCH MIIG IDAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!
GAAAAAAAAHAAHHHHHHHHHHHH!
HAHAH JAAAAAAAAA!!!!!!

De släppte typ 1000 till idag läste jag i tidningen, klockan 10 i morse, när jag såg det var klockan 10.26, jag typ SLÄNGDE mig på vagnen, direkt för att köpa biljetter, när jag kom fram fanns det ENDAST 2 KVAR!!!!!!!!! hahaha :D::D:D:D::D:D:D:D:D"

man kan inget annat än att älska denna tjejen! hon är helt otroligt bra. http://everythin.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0