an ordinary monday

okej nu är jag helt slut i huvudet. sitter i datorsalen i skolan och försöker andas i denna dåliga luft som knappt cirkulerar i detta rum.
väntar på nicole som sitter o jobbar med sitt info&layout arbete. det verkar stört krånligt. orkar inte mer. jag tror hon är lika trött som jag är. men jag håller tummarna för dig nicole !!

idag gjorde jag ett "oförberett prov" som egentligen inte var ett oförberett prov det var bara lilla linn som inte hade varit ordentlig nog o tagit med sig sin kalender och fyllt i vilket datum provet skulle ligga på. riktigt illa. man känner sig på något sätt lite handikappad då man inte har sin agenda med sig. i den står liksom allt, allt som ska göras allt som ska hända allt som man bara borde veta och ha stenkoll på.
Men men provet gick väl hyffsat okej. det var några frågor som jag bangade för de kunde jag inte alls. jaja. annars är läget bra med mig och solen skiner över funkan och det är mindre än 7 dagar kvar tills mor o far kommer ner hit. jippii !!

igår så satt nicole o janne hemma hos mig o pluggade sedan drog vi ut extrasängen och satte ihop sängarna och låg i vardagsrummet o såg på pretty woman som vi alla tre somnade till ganska kvickt. dock vaknade vi i slutscenen. jag vet inte hur tragiskt det är att janne inte har sett pretty woman sen innan igår/natt. haha fyyyyy säger jag. pretty woman är bara en film man måste ses så som pulp fiction och grease.

på tal om film så ska jag snart kila hemåt. först till nicole så jag kan få hennes sweet chilli, sen till mataffären och köpa lite mat och sedan vidare hem o göra riktigt gott käk. får se vad det blir. men jag måste i alla fall ha grönsaker och smarr smarr. sen blir det time to chilla gärnet!

sköt om er everyone.

prom's comming up soon, get ready for trouble !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0