värdelöst

just nu är jag ensam hemma och det finns inga spår till mat i varken kyl eller på bänken som det alltid brukar göra om familjen inte är hemma. amanda har lämnat mig för fredrik denna torsdagkväll. huvudvärken skiker i huvudet som ett litet barn. och allt är bara jobbigt just nu. jag har inga googles till imorgon och vet inte hur jag ska klara mig! ska dessutom möta clara nedanför porten imorgon 05.20 för att gå till bussen som avgår kl 05.50 till sierra nevada.

asså att somna för att sova siesta mitt på dagen är riktigt värdelöst. speciellt då man vaknar halv 9 på kvällen och vill helst av allt somna om fastän man vet att man har saker att göra.. gaah jag orkar inte meeeer. ska försöka få janne eller någon att gå o käka med mig.

idag fyller förresten en hel binge år! men bland dessa är linn f och hilda som vi firade igår/i natt. spårat säger jag bara, spårat.

orkar inte skriva mer nu. men jag lever och jag är mindre glad på livet nu.

sköt om er, för det gör inte jag ibland.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0