två 18åringar och tillbaka i funkan

okej nu har det inte varit uppdateringa sedan nakenchocken i uddelvalla. nu får det vara nog på denna dåliga uppdatering. jag ska verkligen skärpa mig.

men dessa dagar emellan här har varit intensiva och händelserika. vi kan ju tillexempel börja med gårdagen då jag anländer till spain, tillbaka till funkan och kommer hem och är tvungen o öppna garderobsdörrarna för att försäkra mig om att amanda, fredrik o lotta stod där o lurade o var på väg o skrämma mig. men inga gömda vänner här inte. en tom garderob men en liten fin lapp som amanda hade skrivit på i mitt skrivblock: "Hello Honey, hann ej för jag e o krökar ha ha ha. SNÄLLA kom ikväll. Förstår om du ej pallar MEN JAG FYLLER 18. Nicolle o Jeanette kmr troligen också. TID? Runt 9-10. PLATS? BAREN EMOT OSKAR & DANIEL / LOVE YOU"
Sånn söt lapp. lite rolig. jag fillar att hon har använt en orange penna i början och sedan bytt till blyerts. plus att det är skrivet med både små och stora bokstäver. dessutom vet mandy att nicole inte stavar sitt namn med två L. haha ah, detta är min sis detta.

slängde i mig maten och bytte snabbt om, la amandas alla godispåsar på hennes säng och kortet med en katt på som sjunger "compleaños feliz" och fick sedan skynda mig i mina härliga klackar ner för o hämta fredrik som stod o väntade med porten öppen. o så mötte vi en hungrig natta som gick o köpte en kebab. sen traskade vi bort till baren mittemot danne o ossy. i had a really good time. massa folk man inte hade träffat på lite mer än en vecka. de hade wii och biljardbord med mycket space. dock sämst musikanläggning. men ah. blir det nya hippo?


helgen var ju också trevlig och mindre trevlig kanske. haha. fredagen började med en 18års fest, med massa kitas folk. den började bra men efter ett litet tag dog musiken. o ni kan ju tänka er hur det slutar då minst hälften av alla som tror sig vara kunniga på allt som har med musik o göra, går fram till musikanläggningen och börja pilla på alla knappar o allt möjligt som finns. ah, mindre bra skulle jag säga. det hela urartade och resulterade mer och mer i ett högstadiedisco. fulla människor som springer runt o tror att de är så extremt coola då de håller på o välta omkull folk som försöker göra sig bekväma på dansgolvet. musik som pajar och lampor som tänds o släcks hela tiden. ah, det vart väl inte så lyckat. Vi drog väldigt tidigt därifrån liksom majoriteten. Tyckte lite synd om tjejen som hade festen. hon hade ju trotts allt lagt ner tid o pengar på en schysst lokal. o så skiter det sig. stackarn. congrats anyway.
som sagt det var en tidig kväll som slutade med att clara, fia o lovisa åkte in till stan o jag kilde hemåt. en till rolig sak var att jag träffade en bekant som jag känner genom theo o alice o annie o alla de dära barndomsvännerna. Hjalmar iaf, om du läser detta. Trevligt o träffa dig igen !!

lördagen var superschysst med lunch med tjejerna, sjukt sega som vi var så gick vi o köpte sushi. grymt gott. har inte ätit det på hela tiden då jag varit här i spain. okej jag åt det på woken en eller två gånger. men det är ingen riktig sushi. anyway, det skulle blivit jurassic park maraton med fia o hennes kitas-kompisar. men icke, det blev bara fia jag o lovisa som satt o kolla på the curious case of benjamin button. sjukt fin film. i mitten av filmen kommer emelie förbi en sväng som varit på släkt middag o stuff. hon kila tidigt hem till sin far o precis i slutet i filmen då man bölade som mest (jag o sofia) så kom marcus o elir på besök. kvällen fortsatte med att se slutet på rambo och sedan fick marcus o jag springa till vagnen. sedan tog vi en promenix från markland till våra krypin.

söndagen tillbringades till att uträtta alla mandys o fredriks beställningar. o sedan åkte jag en sväng ut till emelie för o laga middag med jeppe, bosson, zache fia o så klart em, min andra halva. mysmys. 

nu känner jag att det är ordbajsning som sker här på bloggen. time to cut it off. fastän ossy o mandy sitter o pluggar inne i mitt rum så borde jag nog vara lite social mot de också. kram på er hörrni.

ballerina kakorna skriker linn !

sköt om er !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0