en dag i backen andra dagen på playan

nu var det dagar sedan jag skrev. förlåt för den dåliga updaten. men det har varit mycket denna helg o dessa dagar. vi kan ju börja med hildas b-day, redan då vart det en galen kväll som resulterade med hemgång väldigt sent. och dålig update dagen där på. jag ber om ursäkt.

fredagsmorgonen började med tidig uppstigning för att komma iväg till feria platsen där bussen till sierra nevada skulle gå. 05.50 gick den o jag gick upp någon gång vid 04.00. helt sinnessjukt ! men ja hade en galet bra dag i sierra, tyvärr vart mina ögon väldigt röda dagen efter eftersom solen hade reflekterat rätt in i mina små ögon plus att vinden hade varit rätt kraftig då man susar ner för backarna snabbt som attans. det var som en polkagris rand på mina ögon. usch. hemskt värre.

både lördagen o söndagen spenderades på stranden i den stekheta solen. kanske borde spenderat mer tid till plugg än vad jag gjorde. tycker dock att jag hann med ganska mycket denna helg. fick ju dessutom festat med anna-una-más ! haha det är inte varje dag som anna o jag hänger ute nu föritden, haha. de två korta flickorna i page. riktikgt kul !

det är lite galet egentligen att ena dagen vara i skidbacken; steka som en svensk och köra som en dåre och sedan dagen där på ligga på playan o bada i havet. det är grejer de serru !

vad mer har hänt?

jo jag har blivit sjuk.. igen?! sitter här med hög feber och försöker göra ett tappert försök till ett läsligt blogginlägg.

imorgon är det massa saker som händer. det är till o med massa som händer hela denna vecka som är kvar ! först imorgon så är det fasen lektion kl 8.00 med torulg, fek b, sjukt dålig tid. sen är det matte c som man absolut inte kan missa för gör man det är man sjukt efter sen. efter detta tänkte ju jag gå o träna med mitt fina, nya gymkort som jag köpt på nuevo estilo. sen kl 16 är det volleyboll turnering nere på stranden, Be there ! sen måset det pluggas inför talet som ska hållas. shit. o alla svenska b papper, jag blir tokig. det är stört mycket papper att hålla reda på. phuu.. sen är det fek b prov på fredag? hur fasen ska jag fixa detta? o inte nog med det, madrid människorna kommer i helgen ! stöört ! haha sjukt najs ändå. då ska vi allt visa hur festen ska fixas här i funkan !

o ni som har sagt att ni vill med till porto o se matchen, portugal - sverige, jag är ledsen men vi kommer inte under vår budget. om ni verkligen vill åka så får ni kolla runt ni mer. det ser mörkt ut för oss att åka till porto o heja fram dom. tyvärr. men som sagt det finns ett alternativ som fungerar men då kräver det två dagars ledighet. meddela mig så fort ni vet !

jo, o lägenhet hörrni, om det är någon som sett någon annons om en lägenhet till rimlig månadshyra med ett eller två rum kontakta mig, snarast !!

jaja, dags för mig att tagga tror jag. frågan är om det blir sängen eller ner på stan för o fira lite st patrick's day eller niklas. hmm, svårt beslut..

jaja, natti på er. sussa sött. sköt om er.

jag lovar att göra bättre updates än detta!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0