'cause you had a bad day

mia och klara samt disney har förgyllt min dag totalt. efter en superdålig dag i skolan kommer man hem till ett tomt hus och sätter mig o ser på mia o klara. det är noga fan det bästa som finns. haha jag trodde faktiskt att det var en"gubb o tant-serie" från början. men den är ju faktiskt ganska rolig.
ur en scen av mia o klara där de spelar butiksbiträdena ansi och mona som totalt hatar sina kunder. kortläsaren har de precis pajat och båda är extremt trötta och sura på allt o alla: "nu är det kontant betalning som gäller i butiken o det är ingenting att få ångest över - en liten förändring bara i era skit liv. " haha
en annan är då mia o klara förföljer en gammal pojkvän till klara (tror jag)..  de sitter i bilen utanför akutintag för förlossningar och gynsjukdomar och klara har en lösmage på sig för att få uppmärksamhet av hennes gamla ex. anyways så sitter de i bilen o klara är fortfarande lite osäker på om detta är rätt sätt, att liksom gå in där på förlossningskliniken och väcka de gamla känslorna till liv. "men jag tänker ändå bara ändå - tre år sedan ryavägen - hur kan han liksom, hur kan kopplingen ara att han kan vara pappa till barnet? det här de fattar inte jag ändå." Mia: "Nej, det kan hända att man inte fattar det. men det är väl ingenting vi måste haka upp oss på nu. nu ska du koncentrera dig på att gå in där och vara gravid o visa honom att du är minnsan lika vacker som hon och att du också är gravid, det är mer de nu som är i fokus." hahah så sjuk. ni måste se avsnittet för att fatta de roliga. mia o klara, heja er !

som sagt så började min dag hur dåligt som helst. jag hatar snooze. snooze är värdelöst egentligen. fy. jag vaknade i alla fall 30 minuter efter att jag hade börjat, skyndade mig som attans. skulle få ut min cykel o självklart skulle kanelbullens lilla rosa cykel med punka plus sparkcyekln välta över mig.helt värdelöst. sedan stog ju alla stolar ivägen o gardinen fastnade i kedjan. allt var galet jobbigt i alla fall.
tog mig skadefri til skolan, dock 1.5 timmar sen. skulle precisgå in på lektionen o inser att jag har glömt mina rättskunskaps böcker. skiiit också. så jag satte mig o pluggade inför spanska provet istället som jag skulle ha 30 min senare. jobbig dag.

jaja, alla har vi våra dåliga dagar.. liksom daniel powter sjunger om. nej, nu blir det sussa för min del. imorgon blir det gymkort och nytt nummer (förhoppningsvis) plus ett besök i 1 euros butiken för lite goa inköp.

take care.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0