glöd och räkan

just snyggt. har sitter man framför alla svenska papper som man fått inför nationella och den enda bok som innehåller massor av blajblaj, kanske värd o läsa, jag vet inte.  men iaf. satt och läste.. blev bara tröttare och tröttare.. ni kan ju tänka er flera timmar framför något som man helst av allt bara vill slippa undan mer än allt annat. anyways. jag tänkte.. "åh vad skönt o bara vila huvudet lite och lägga det på högen med böcker och bara läsa lite så här avslappnat på sidan.." jätteskönt då det väl varade men mindre skönt då jag helt plötsligt vaknar och har inte den blekaste om hur länge jag sussat förbi alla textrader. charmigt också då foten har somnat så illa att det verkligen gör ont och typ kliar fast det inte kliar.. gah, vilket ilandsproblem!! haha.
Men nu har jag iaf läst klart allt.. tror jag.. allt som jag behöver veta inför nationella imorgon. dags att förbereda sig mentalt också för 5 timmar skrivning.. ilandsproblem nummer två. önska mig lycka till.

i skolan idag. haha minnen minnen. den gamla goa tidningen glöd finns fortfarande kvar! helt otroligt. det fanns en artikel om hur distansförhållande var enkelt.. jaaaaa på 23 mil kanske??!?! inte för att vara sånn, men 23 mil? hmm.. surething det är långt.. men att ha varit ifrån varandra som mest i 3.5 veckor det är ju verkligen en big deal ! snälla. det är ju inte ens från göteborg till vimmerby? galningar! sätt er på två olika flyg o åk till helt olika världsdelar så ska ni får se hur det känns. suckers.
sen följde något mer läsligt och sådant som man kan tillägna ett litet smile åt det var då glöd hade ställt frågan " Vad är det mest pinsamma du någonsin har gjort?" då svarar en kille på 16 år: "Det måste helt klar vara när jag föddes. Jag var naken, skallig och tandlös." klockrent!
fast då man loggar in på face o ser att skalsky har lagt upp en video då han, bland annat, gör räkan kan man inte hålla sig för asgarv. sinnessjukt snyggt. videon innehåller även dansare som berra, niklas och simon. snyggigt värre !

nej, nu är det dags att kila till sängen.. ska packa ner datorn också så jag har den redo till imorgon.
så, natti på er nu alla muppar där ute.

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: em

kom hem min bästaste vän <3

2009-04-01 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0