antibiotika - mot friskheten !

igår var man på la urgencia och fick antibiotika för denna skiten som har fastnat i min kropp. en veckas kur ska det vara, himlans roligt ! det blir en lugn vecka.. tänkte jag. men njae. har hur mycket som helst att stå i, prov på prov på prov på prov. plus två nationella i svenska. kan det bli roligare? jaja, man får väl ligga i denna veckan med plugg och slappa som fasen vecka 15.

idag är det lottas dag. för cirka 4.5 timmar sedan så blev lotta officiellt 18 år. hon föddes nämligen vid 9 tiden på morgonen enligt säkra källor. haha. nämen det var igår hon firades. hoppas du hade en trevlig födelsedag lotten, jag är ledsen att jag inte följde med ut, men nu jäklar vill jag bli frisk !

samtidigt som vi firade lotta på bolibompa baren så satt vi och stirrade på en dataskärm för att se så mycket vi kunde av ronaldo och resten av spelarna. vi fick en poäng i alla fall. vissa tycker ju att det var bra att vi spelade lika mot portugal.. surething. men vi skulle ha lagt mål.. med en bättre 11.
jag ångrar ganska stort att jag inte satte mig på ett plan dit och såg matchen.. jag får tagga inför.. hmm.. en annan match. att åka hem til swe den 6/6 och den 10/6 för att se matcherna mot dk och malta finns kanske inte på kartan..fast.. det vore ju roligt. eller hur pappa? :D och man kanske ska planera långt fram... då blir det malta den 9/9 yeey !
jaja.. nu ska vi inte drömma så stort kanske.. vi får planera sommaren först.. (vilket typ redan är gjort)

nä nu ska jag ta itu med alla läxor och allting inför alla prov. ha det toppen everyone så kanske jag skriver en rad eller två lite senare.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0