födelsedagar, födelsedagar, mer födelsedagar, when does it end?

host host host host.. det är det enda som man hör av mig nuförtiden. detta är värdelöst. imorgon är det min tur att bli 18 år och myndig. trotts allt det hära som min kära far sa att det handlar om skyldigheter och saker, så vet jag inte ens vad det handlar om? det är bara en ful liten födelsedag i ditt liv? hur speciellt är det egentligen? Hm jaja, får göra ett tappert försök till att sjunga med till "go shorty it's you're birthday, we're gonna party like it's your birthday" så som vi gjorde då.

idag säger vi även grattis till Peyman som sitter hemma i göteborg o myser till det riktigt ordentligt på hans födelsedag, congrats mate! hoppas puri har köpt dig något fancy nu !

och imorgon är det våffeldagen. o gunnel min kära moster gör de goaste våfflorna någonsin ! snälla kom ner till spain och gör våfflor till hela bunten! jag och snuttan ska göra ett försök imorgon så vida någon i skolan inte har bestämt sig för o göra det. for your info så är det snuttis födelsedag imorgon med.

var nyss nere vid porten o mötte dennis, sofia o hennes pojkvän. sofia har köpt en hund. en liten american standfords kit söt, vit och beige, fläckig nos och stora klumpiga tassar. sjukt söt. men min kusins australian shepard är påtok mycket sötare.
jaja, "pappa jag vill ha en hund i födelsedags present" den har man nu sagt i 9 år. helt värdelöst. inom kort blir det jag som tar mig till en BRA tatuerare och fixar min lilla hundtass som ska sitta bakom vänster öra. eller vad säger ni? höger eller vänster?

har sett klart californication nu, både säsong 1 och 2, ni måste se dom. oavsett  hur mycket jag tjatar om detta. men denna serie är oerhört bra! kan inte hålla mig tills säsong 3 dyker upp. totalgalet. en fågel viskade i mitt öra att den redan skulle komma ut nu i mars? hey, hela mars har snart gått ! gaah !

usch. nu pratar jag med min far.. paket? asså njae? jag kommer ju inte få en hund, så mycket kan vi ju konstatera. men ett telefonsamtal. pappa!?!? du förvirrar mig totalt ! jag förstår ingenting??
pappa: då ringer vi vid 9?
jag: vadå ringer?
pappa: ja på telefon.
jag: pappa jag önskar mig lite mer än ett grattis över telefon!
vad ska man säga om det här? jaja. det är inget speciellt med att fylla 18 i alla fall !

nu ska jag plugga lite det sista sen ska jag nanna för kvällen. ska nog go o nalla några oreo-kakor som amanda har hittat i skafferiet, mumma !

PUSS

L


ps. fick jordgubbar o mjölk idag efter middagen. fint ska det vara. smarr smarr. ds.


Kommentarer
Postat av: EMI

GRATTIIIIIIISSS <33

2009-03-25 @ 11:33:19
Postat av: den underbara

Grattis!!! Stor flicka nu :D <3

2009-03-25 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0