sjuk, californication och lite volleyboll

här sitter man nu efter att ha gjort två tappra försök till att få sig en liten siesta. men icke det. öppnade till o med garderoben för att somna av boredness.. men nej. inte det heller, blev bara mer förvirrad.

californication, det är bara en serie ni måste se ! den är helt otrolig. nicco o jag har redan bestämt att bänka oss i soffan för o köra maraton i sommar !!

FREDRIK STANNA HEMMA IKVÄLL DIN GALNING !! VI VILL INTE BLI SMITTADE MED MAGSJUKA !!

o det det var bara ett litet break mitt i bloggen.

ah, jag skulle ha skrivit redan den 18 mars, men jag var för sjuk för att blogga. jag vet, det är hemskt, men sant. hade 40 graders feber och mådde sjukt dåligt. men den 18 mars då är det en speciell dag för det är mammis födelsedag, GRATTIS MAMMI ! o inte nog med det, broor fyller också år då, och i år är det hans år, GRATTIS MIKI 20 ÅR !! (sorry att jag inte kunde vara hemma detta året)

igår, haha, så pinsamt egentligen, jag låg o skratta för mig själv typ . haha. fastän jag har sett johan glans typ 10 gånger bara detta året liksom så garvar jag konstant till detta uppträdande. det är så något hysteriskt roligt. sjukt najs !
fast det är inte jag som låter mest. i natt tryckte jag i öronpropparna så långt jag bara kunde, jävla kanelbullen eller semlan snarkar så hela min säng skakar ! det är något otroligt störande så jag vet inte vad jag ska ta mig till ! O sen kanelbullen på morgonen, det är ju ifs ännu värre, eller vad säger du sis? fy fan ! hon skriker och bråkar o gråter o är så extremt värdelöst jobbig så jag bara vill gå ut i vardagsrummet och lyfta upp henne o skrika HÅLL KÄFT till henne. itne gjort.. än !

pratade med mirre igår ocksåå! mirre min lyxhora ! haha, sikka minnen ! o duu, have a great time i Paris o give me updates om cagne-sur-mer, du vet vad jag menar  ^^
och som då, i france 07, så stekte solen som den gjorde här i funkan idag. så det vart volleyboll turnering. grymmers. jag o janne gick ner för o kolla. kom typ 30 minuter sent men det var bara för vi tog 2 pauser på vägen. vart så himla trötta efter att vi hade gått en bit. galet. men så går det när man är sjuker. 

men men madrid-skallarna är ju här nu, john o maximilian ! dags o visa vad funkan går för :P haha har ifs 2 days på oss men. va faen, alla vill ju ut idag? till o med hilda taggar till max ! den mesproppen sa, efter hennes 18års dag, att hon inte skulle gå ut förrän om en månad.. o vad hände med det egentligen? st patricks hindrade henne inte från att hälla i sig alkohol..
källa: en säker sådan ;P

Jaja, sköt om er nu, ska fortsätta spinna vidare på vad jag ska ha på mig för festligt ikväll.

PUSS

L


ps. idag är det den 20 mars. Vila i frid Jennifer. vi tänker på dig. (F) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0