18 år och ingen förändring?!

den 25 mars 2009, det var den dagen jag fyllde stort. den dagen är värd att minnas.. eller tja, både och. det finns ju delar man helst av allt skulle vilja hoppa över men nu är det för sent att spola tillbaka tiden. men, det är smällar man får ta ibland!

kvällen igår blev i alla fall lyckad. det började med förberedelser av nachos med taco sås och cheese. sen började folk droppa in. sjukt lyckat. första personen in var maggie; tårtbakaren själv ! supergod tårta à la magda; bananer, jordgubbar, vitchoklad o massa massa mer vit choklad, helt galet gott. tack maggie!
fick en liten nappflaska, med små godisar i som jag inte har vågat smarra på ännu, av daniel. tackar tackar! dessutom fick jag topps och bomullsbollar av fredrik. tack ska du ha, hur visste du att jag saknade detta? kan en viss amanda wadström har skvallrat om att hon har tagit lite för många från mina lådor?
oj, det glömde jag ju nästan, mandy kom in till mig kl 07.50 och sjunger "ja må hon leva" med ett tänt ljus och en macka och te. mumms mumms. sedan hade hon skrivit ett litet kort till mig som hon hade hängt på en galge: " FREE CARD, detta kort kan endast användas av folk födda 25 mars -91 och heter Linn Runå. Du får tillgång till: - städat badrum. - betald don simon. - pads, topps. - romantiskmiddag på terrassen med valfri. OBS! varje tillgång kan endast användas EN GÅNG." haha så gulligt ! när hon väl hade gett mig denna så påpeka hon snabbt att "middagen kan du ju ha med mig" jaja, vi får se vad det blir. om jag själv får välja så tar jag nog kanelbullen och bjuder henne på en riktigt romantisk variant ! haha. not. men men, tack så jättemkt sis!

åter till kvällen, som spenderades mestadels på vår terrass. när alla var samlade så blev det ölspelet med regler à la Linn o Amanda, sjuka regler med andra ord. riktigt roligt dock. "nöff nöff I'm your bitch" hur kunde det spåra så mycket? haha. kvällen fortsatte med sjuka charader. riktigt najs. sedan drog vi in mot stan för o möta det andra gänget som varit hemma hos snuttan och festat till hennes födelsedag också. bara det att, amanda stannade hemma.. med ett finare ord så somnade hon. fredrik gick hem och lika så gjorde danne, lotta, maggie och oskar o nat också. ifs så var nat typ sjuk men jaja. det art bara jag nils o william kvar sedan som träffade de andra !!
foreplay blev det. galet. champagne. fulla människor. mycket människor. bardisk. drinkar. mer folk. goodtimes. drink. mer folk. mer drinkar. galet. ungefär så där. sedan sprang vi tillbakat ill foreplay där de andra höll hus. och där vart det ju inte direkt mindre bardisk om man säger så o det var it inte mindre av något. förutom folk.
rikard, du är en ängel ! när man behöver en burrito så behöver man en burrito. mums vad gott ! I owe you one ! fotboll i helgen?

Men, tack för allt hörrni; mor, far, kjell o gunnel, kusiner o sysslingar vänner och nära o kära. en rolig sak är ju ifs alla inlägg man får på facebook "grattis" "grattis tjejen" "grattis gumman" o alla de dära, från de personerna som man pratar minst med på denna jord liksom? galet värre. jaja, roligt i alla fall med så många grattisinlägg av folk :) vi kom upp i 115 eller något sådant. jaja kul kul ! min 18års dag var lyckad. hur var din snuttan??

ska nanna nuuu ! ha de bra mina kära vänner. vi hörs inom kort. och ni som har skickat grattis meddelanden till min svenska mobil - bad luck. har bara mitt spanska nummer som är : (0034) 633 23 69 35

sköt om er !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0