premiär doppet

idag är det det 7 mars o jag har tagit mitt första dopp i havet idag !! badade faktiskt 3 gånger lika så janne. vi är inte fega för sådant, jämfört med daniel o de andra badkrukorna. där kan man kanske inte räkna in amanda som blev i "slängd" av fredrik. jo just det. fredrik o koppen tog sig varsitt dopp också. de ni !
de e inte var dag man kan ligga på stranden o både inviga sin hawaiian tropic blandat med sand och flera dopp i havet i mars liksom ! tycker lite synd om er där hemma i kylan som måste läsa detta. haha, men de e bara o slänga sig på första bästa flyg o komma hit ! datorn säger 22 grader men det tror jag inte ett dugg på . det måste vara mycket varmare.

jaja, dagarna här i funkan skyndar på o det känns sjukt svårt att hålla uppdateringarna fräscha. men jag gör så gott jag kan, jag lovar.

igår var vi alla ute, till o med rikard, per och linn. haha men kvällen började med en inflyttningsfest en casa de dennis och sofia. mycket fin lägenhet, synd dock att vi var tvungna och kila så tidigt bara. men de e ju förståeligt, alla vill ju ha lugn och ro på natten då de ska sussa. så ah, det bar in mot stan, eller till wii-baren som vi numera kallar den. där spelade vi wii och hade det trevligt. sedan kilade vi in mot stan då baren stängde vid 3 tiden. william tappade byxorna o körde med string-kallingar, lotta försökte göra tappra försök till att fotografera o thomas skulle styla o göra något som vi inte riktigt fick reda på eftersom han halkade omkull precis innan han hann fram till william.  haha sikken rolig syn. stackars thomas. feel bad for you. hoppas allt är bra med ryggen idag iaf :)

annars har veckan varit seeg fast hektisk. alltid saker. haha. massa filmer dock. lite seegt men kuul. ah jag vetinte vad jag ska säga om veckan. jooo ! mitt matte c prov gick åt helvete. jag ber om ursäkt för svordomarna kära mor. men det gick rent av sagt åt skogen. riktigt dåligt. men nästa gång då sjutton ska jag fixa det.
på tal om det så måste jag faktiskt sätta mig o plugga stenhårt nu resten av helgen. det blir nog ingen benal ikväll tror jag. det blir nog chill på degen hemma ikväll om inte minigolf, bio eller volleyboll på stranden.. eller bara en go film. har ni några förslag?

more updates will follow.

sköt om er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0