oh, vilken härlig dag !

söndagen som annars spenderas framför läxböckerna vid skrivbordet instängd på rummet tillbringades istället på playan i solen med massa sololja och hawaiian. mums. jag älskar sånt här väder. det förgyller min dag till det yttersta. speciellt då solen ger resultat. det enda som är schysst med linjer är att man kan se att man har blivit brun. man blir så extremt överlycklig då man har en tydlig bikinilinje eller då man bara känner hur solen steker på kroppen o saltet torkar in på benen. mindre gott är det ju att saltet äcklar sig i hela ansiktet och i håret, sjukt blä.
när vi låg där på stranden ligger fredrik o får lite gasutsläpp amanda som ligger bredvid kläcker plötsligt ur sig: "det är fan jordbävning här borta ju!"
philip var på stranden också o niklas, men philip är extrem.. extremt vit.. förlåt philip. men ah, jag glömmer aldrig den gången i början av september då vi låg nere på stranden nedanför skolan och du somnade rätt ner i sanden och brände dig något så enormt på ryggen. stackare. philip: "först blir jag illröd, sedan blir jag lika spökblek igen".

annars är ju volleyboll eller strandfotboll väldigt omtyckt om ni frågar mig. det blev faktiskt lite lir nere på stranden idag precis då dimman drog in över funkan. tyvärr. det var väldigt varmt dock. sedan då vi tog paus så körde jag o freja klockan. sjukt najs. jag älskar strand-dagar. de är underbara.

teterian kallade idag också. vi missa tyvärr dansöserna denna gång enbart för att mand skulle envisas med att duscha kl 21 då vi skulle vara där o möta upp alla andra. jaja. är man en god vän så väntar man väl. väl där så drack vi batidos o massa te o rökte vattenpipa. jag rökte däremot inte, jag har ju slutat med sånt dära strunt nu. tummen upp för linn.
påvägen till teterian så hör man nattas bräkiga skånska "åhh, naaj.. jag sparka på en baajs" haha så sjukt najs.

iaf, träffa elias o co där, så på tisdag ska jag o elias gå o köpa gymkort på svett-gymmet som det kallas. hoppas han kan hjälpa mig o komma i form till beach 2009. haha, även om jag invigit beach 2009 så kan man väl jobba på det?! :) haha personlig tränare porfavor !

jaja, helgen var sjuuukt lugn i alla fall, så mor o far, ni kan vara lugna, fastän jag inte varit inne på skype eller facebook eller så, så mår jag great. har aldrig mått bättre, solen gör mig så happy. men ah, ni förstår, antar jag, att jag inte varit inne pga att jag har varit o gottat mig på stranden :)

nä nu blir det sussa för min del. imorgon är det måndag. jag oooooorkar inte det !! 2 timmar rättskunskap, 2 timmar spanska o 2 timmar ekonomi. jag dööör. o som pricken över i:et, sånglektion också från 15.20 till 16.20. ibland är måndagar så himla lååånga.

jaja, sköt omer guys !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0