just another shitty day..

asså det enda som ni får läsa här på bloggen det är hur sjuk jag är? hur kul är det egentligen? ifs så är det det enda som händer här nere i spain just nu, eller ah, de senaste 3 veckorna i alla fall. jag hoppas på bättring fram till helgen i alla fall. jag orkar fan inte vara sjuk på lovet också. det vore hemskt.

dags för mig o ta min tredje tablett för dagen nu, min dagliga dos av antibiotika.. galet feta tabletter till en sjukt liten människa.. snälla kan jag inte få bli bättre nu?!

kort inlägg idag, eller ikväll. slut på roligheter i mitt liv, for now.

hoppas ni mår bättre och att det händer lite mer i era liv än typ... bara.. OC..? och sova...?

sköt om er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0