host, host, hostmedicin

nu har man blivit itvingad hostmedicin. min värdmamma är trött på att jag har hostat i snart två veckor. fy fan va den smakade. usch. jag har aldrig varit ett fan av tabletter som ska smälta på tungan eller hostmediciner som ska sväljas. blä säger jag bara. ifs så smakade denna hostmedicin banan..helt okej. men nej! äckligt som fan!
jag hatar o vara sjuk. det är värdelöst. dock bra när det visas bra program på tv. typ som 2 and a half men följt av O.C och lite sånt dära. lite nostalgi också då man ser baywatch på tv ! det var inte igår om man säger så.

annars har fredagen varit helt dåligt tråkig. var hemma och var sjuk idag. som jag skrev innan, jag la mig i soffan och glodde på tv för o tycka synd om mig själv. det gick ju måttligt bra.

orkar inte vara sjuk längre. det är så enormt tråkigt !!

ska sova nu och se om jag är bättre imorgon, vilket jag tvivlar på. hata.

natti på er. sköt om er !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0