g(r)ym dag idag !

idag har alla lektioner på något sätt varit väldigt bra, givande och faktiskt roliga, tro det eller ej, men så är det. det börjar med svenska b, som ni vet att jag inte har en överdrivet god ställning till. men nu då det börjar närma sig nationella så börjar det kännas bättre. trotts att det är lite stressigt med höga betyg o mål att sträva till så känns det skönt att få det överstökat, eller vad säger ni? när svenska b är klart då pustar vi ut och säger hejsvej till det ämnet.

engelskan var galet schysst. jag hade ställt in mig på att rätta massa övningsuppgifter som jag ändå inte hade gjort plus genomgång på ett nytt textavsnitt i blueprint. men nope. vi såg på oliver twist istället. sikken tur att jag inte sett den innan. det var jag, kopp o nicole som inte sett den innan. o fick fear-feelings av filmen fast samtidigt aww-känslan också. den var mysig helt enkelt. värd att se.

sen har det ju varit tisdag idag och det betyder, marknad för oss funkan-bor. jag o nicole svängde förbi en snabbis för att fylla på vårt sjal-förråd lite extra. samt unnade vi oss lite rostade majskorn och sånna dära färska, sega, goda godisar som nicole älskar. mums så gottigt.

naturkunskap, shit va det är intressant egentligen. helt galet. me likey. asså jag tror jag fått en knäpp idag.. jag bara älskar skolan idag.. helt otroligt. då jag kom hem satte jag mig direkt o började skissa på mina svenska c uppgifter som ska va klara till på torsdag.. i know, en dag i förväg, visst är jag duktig. men jag vet att imorgon blir det celebrations för hildas födelsedag o då blir det inget plugga av. så. bäst o vara i god tid. anywaya allt flöt på mycket bra och jag vart riktigt nöjd. haha nu skriver mandy på msn att hon vill att jag ska läsa hennes uppsats.. hmm ska jag ta mig min tid att läsa den? send it over mand !

iaf, köpte gymkort idag också. så imorgon blir det träning med åsa o sara. göttmos ! nu jävlar ska vi komma igång till beach 2009. lite o jobba på där kanske fastän man redan har varit nere på stranden o visat sig.. galet. nej nu är det ordbajs här som mandy sa till mig för bara några minuter sedan.

sköt om er o önska mig lycka till imon på mitt fek a prov.. sista provet i a-kursen sen är den avslutad, gooottt !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0