en vanlig söndag på tettan.. eller?

åter en söndag på tettan, det nya smeknamnet på teterian. idag för att fira lotta en andra gång men inte en jäkel var där, förutom sofia, dennis, lovisa och jag.. o lotta förståss. haha. jaja. massa te och choooklaaad ! dennis hade en marabou chokladkaka med sig med digistive, så stört gott så jag vet inte vad ! mumma !
helt plötsligt var klockan 12 och det var dags att röra sig hemåt. jag hatar att man ska ställa fram kl så här till sommartid. det är värdelöst. man förlorar en hel jävla timme. stackars lotta, detta betyder att hon har fått en timme kortare födelsedag. dåligt?!
anyways, teterian, sjuk syn vill jag bara påpeka. en kvinna. ganska ung.. blond och hade en unge på kanske 2 år.. börjar Helt Plötsligt AMMA denna lilla kille.. eller ah, väldigt stor för o amma henne. jag menar shit, ungen kunde prata och gå och han suger på mammas tutte? galet? hemsk syn vill jag säga ! jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta då vi hör att de pratar svenska! shit. asså, ne, det var faktiskt äckligt. jaja. visst okej, det går väl bra o amma sin 2 åriga unge så länge man inte gör det offentligt på ett café liksom, snälla. någonstans måste man väl dra gränsen!
 
som ni vet så är O.C en stor favorit och kommer alltid att kunna ses om och om igen! jag o mandy har legat i sofforna och varit som klistrade framför tvn.. o jaa. som jag har skrivit i ett annat inlägg här på bloggen så går det ju inte att hålla tårarna inne då det kommer till sista avsnittet på säsong 1. helt otroligt vad man bölar. SE DET, så sinnesjukt bra!

ajaja, imorgon är det en ny dag, nya tag. hmm.. det är måndag. nej. imorgon blir det chill. plugg plugg plugg och en kladdkaka på chispan med anna, jessica o lotten.

sköt om er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0