stört tråkigt

nu sitter man på nixs, en söndag som alla andra, dock den sista söndagen här i funkan. lite tråkigt är det ju. sorgligt som fan.
hela svensa skolan är samlad nu, fredri, dennis, amanda, oskar x2 natta, daniel, viktoria, benjamin o scooby. galet värre. att alla träffas här mitt på ljusa dagen.

det är nu tårar börjar komma, så här i slutet av detta år här för oss gäststudenter på solkusten. i'm yours och wonderwall är låtar som stenhårt kommer att finnas i våra hjärtan för all evighet. sen har vi ju alla andra goingar som bara dunkar på spotify dygnet runt. året här är stört. året här är något vi sent kommer glömma. trots att man vill hem till sverige så kan man inte tänka sig ett liv utan allt här nere i spain. vänta några månader eller så, så ska ni se att spain är fullt av svenskar. vi invaderar funkan i höst, i promise !

ingen mer pasta med youghurt sås med kopp, janne o nicole. sorgligt men sant. vi har bestämt oss för att packa ner en flyttlåda med sprit och en med youghurt sås.

usch. jag vill inte lämna här.

idag åker mor o far till france med björqvistarna. o snart är jag där också. då blir det chill. inga mer sena utekvällar. det är ngåot jag inte kommer att sakna. helt värdelöst, när de stänger klubbarna här nu i funkan så är det fan ljust ute och det är typ dags o gå ner o lägga sig på stranden. usch
nej, frankrike, då blir det stek vid poolen och goda middagar med mammi o pappi. saknar dom så fastän de nyligen var här o hälsa på.

o kusin vitamin har varit här denna veckan. lite trött o utmattad är hon nog allt efter nästan en hel vecka här i funkan. så kul att du var här o hälsa på fia. saknar dig. men snart kommer jag upp till dig o ser till att allt står rätt till.

nej nej nej, nu känner jag verkligen att jag verkligen har tappat min glöd för att skriva blogginlägg. jag ska skärpa mig, jag lovar. mer bloggande i veckan.
goibraltar imorgon och sedan en romantisk middag på terrassen hos mandy, sis ! sedan är det 13.00 som gäller på tisdag, skolan för sista gången och dåå är det dags för betyg. riktigt illa. nej inte alls. haha lite bra blir det väl :P

nu orkar jag inte mer, jag vet nu varför jag inte varit inne på internet på mer än en vecka. DET ÄR STÖRT TRÅKIGT !!

take care !

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: A Envall

Hej!



Tack för att vi fått följa din vardag i Fuengirola och lycka till framöver.

2009-06-26 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0