Mm, jag är hemma

sitter här vid datorn och känner doften av nybakade bullar.. det är skönt att vara hemma.

kom hem runt nio tiden (på kvällen) idag och har ännu inte riktigt förstått att jag är på hemma plan, svensk mark. helt sjukt.

då jag kom hem möts jag av en lapp ihopvikt på golvet nedanför brevinkastet. det såg ut som ett barn hade skrivit den. stora och små bokstäver skrivet med röd penna, krita tror jag närmare bestämt: " Linn+mor skall till emelies mors lya direkt när ni ser detta! Var där senast 21.30! Mor behöver inte komma men Linn är obligatoriskt!"
haha självklart ser jag att det är emelie själv som har skrivit detta fina meddelande :)
tar en snabbdusch och slänger mig genast i bilen för att åka upp till em. där möts man av sofia, nicco, fria och johan o emelie of course. sen kom johanna också. middag, småtjat o grejer. aww, jag har sånna fina vänner :)

och nu är hela veckan planerad o klar. jag har dock lite svårt me dagarna här o nu... men det är imorgon, måndag, som jag ska en sväng på stan, träffa lite folk, se vad det finns för nya saker i butikerna o viktigast av allt: banken ! jag o pappa ska till banken imorgon o fixa massa saker med mina konton o allt vad det nu är. jag har blivit påmind om det nu hela veckan då vi varit i frankrike :P jaja, banken var det ja.
sen så  blir det hem till fialoppan. konjak-någonting? hade jag rätt nu? aja..
o på tisdag ska vi? hitta på något kul som jag kanske inte får skriva på bloggen. det är fortfarande lite hemligt i think. men ah, o sen kommer ju agnes hem också. dåblir det partaj eller? funderar på det dära med annies land också. blir krångligt o få ihop allting på en o samma gång.
onsdag, då blir det stan -shopping och lite afterwork med flickorna jönsson :D ska bli trevligt. sen på torsdag bär det av till stockholm.
o någon gång under dessa dagar ska jag hinna packa upp allt och sedan packa igen. hmm. det ordnar sig :)

som jag saknat kanelbulledoften. det är otroligt. ska gå o lägga mig i min sköna efterlängtade säng snart efter lite facebookande :P haha

tack för en trevlig kväll allihopa.

take care.

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på vad man behöver ha med sig som gäststudent?

2009-06-30 @ 00:40:36
Postat av: Linn

ge mig din mejl så kan jag tipsa ;)

2009-07-19 @ 00:05:32
URL: http://mlinnm.blogg.se/
Postat av: klara

[email protected]

2009-07-20 @ 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0