sömn, ja tack

sitter nu hemma hos seb o ska snart sova, det är väl ungefär vad jag har spenderat min dag till, sova o seb. haha. usch morgonen började med att sofia kommer in i rummet o säger att hon vill åka. eftersom jag är sån bra vän så kunde jag inte säga nej efter gårdagens incidenter.. jag o fia beger oss mot spårvagnen i nyårsklädslar o varsitt glas vatten.

när vi anlände till torget så var allt stängt förutom 7eleven o pressbyrån. vi satte oss o vänta på 95an o sedan åkte vi hem o la oss i soffan o där låg vi från kvart i elva till kl 5 på eftermiddagen då mamma var tvungen o åka o handla. jag kände mig så illa tvungen o ta klivet utanför dörren så vi körde emelie o fia hem till sig. eller ah fia skulle till stallet o ta hand om sin polle.

åter, hem igen. där satt seb o johan i min säng o prata med pappa. o nu är jag hemma hos seb o nu har han fått för sig att han ska fixa sin gitarr så han kan spela igen. seriöst.

natti på er.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0