@ william's

sitter nu hemma i williams lägenhet, jag mand o fredrik, o william så klart. rökmaskinen är igång, fredrik la precis en rejäl brakare som både han o amanda sedan satt o sniffade efter. usch usch usch. tankarna om att gå ut o hitta någon kinesbutik som säljer starka saker så här sent på natten taggar vi allt mer o mer på. om inte så ska vi fundera på refrängen.

dagen har mest varit chill, satt dock o skrev prov från kl 9 till kl 13.. lite segt kanske, speciellt då man endast fick 5 min rast o sen spinga oombytt till idrotten. redskap. haha hinderbana, helt sinnessjukt.

fredrik skriker: "länka till www.blondinfredda.blogg.se så ah, jag får väl göra det innan han får försig att paja hela datorn. kolla in hans tävling som han i-brist-på-annat har lagt upp på bloggen. go ahead o va med, riktigt prisvärt.

just det, amanda började plötsligt prata om bad-någonting. då börjar hon berätta om hur ont mellan benen hon hade fått då hon hade badat i saltvattenssjö i torrevieja. haha, hon berätta att man flöt iaf. willam förstod inte riktigt det roliga med det hela så han säger lite undrande "va, vadå? vad är grejen liksom? jag fattar inte?" amanda svarar snabbt: "meh, hallå, det är coolt ! har du någon gång flutit på dig själv? neh !" fredrik o jag brister ut i asgarv. haha, amanda amanda amanda. livet är allt bra roligt ibland. mand, du förgyller min dag ibland asså, grymt najs.

nä, nu är jag otroligt osocial mot min kära roomie som ligger i soffan o leker med mobilen. grabbarna har gått ut på dricka-jakt..

sköt om er.

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: foxen!

you and me<3

2009-01-30 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0