nakenshow x 2

lördag.. dagen innan det är dags o dra sig ner mot andra kuster. dagen innan det blir funkan. vet inte riktigt om jag längtar eller inte. det känns som om jag inte vill åka riktigt ännu. fastän jag har spenderat hur mycket tid som helst med mina vänner o med seb så känns de som om jag inte hunnit med allt jag velat. jag vill stanna minst en vecka till i sverige.
ah, o i natt åkte seb till usa igen. det är alltid lika tråkigt o jobbigt att säga hejdå till varandra o veta att man inte kommer se varandra på flera månader. ah, just det. för er som inte vet så blir det ingen usa resa för min del om de inte går o fixa på något sätt. men ja. massa krångel inte med biljetter o sådant utan boende, man får tydligen inte vara på besök mer än tre dagar. vilket låter totalsjukt. så lite ledsen i ögat blev man när man nu under sin ledighet såg fram emot denna tripp som skulle ägt rum senare i vår. jaja, det är inte mycket att göra åt. så iaf, seb o jag ses nu inte förrän till sommarn eftersom mina föräldrar ville bjuda med mig på en resa till jlp/antibes o ni som känner mig väl vet att jlp ligger mig varmt om hjärtat o ett sådant erbjudande är svårt att tacka nej till. så vem vet, jagkanske inte kommer hem förrän i början av juli. tyvärr. men jag har flera lov som både ni kan komma o hälsa på mig på o lov som jag kan komma o besöka er i kalla sverige. jag lovar vi ses snart.

igår bjöds det på tillställning i casa de seb. haha, usch vilken "show" den lilla överraskningen var inte bara en överraskning, det var en naken-chock, naken-janne x 4 haha, usch. hrm tja. det är ju tanken som räknas eller?
kvällen började med att jag höll lite kontakt med fia eftersom jag inte kunde få tag på emelie. något lurt var ihop kokat, men vad, de visste vi inte. jag o seb försökte lista ut vad som skulle hända. men icke. ingen ville berätta något.
massa hit o dit o vita lögner fick man höra i telefon o allt skyldes på emelie. stackarn. iaf. runt 23 knackar det på dörren o alla mina tjejvänner stormar in + jeppe. haha, så söt. de slår sig ner i soffan o insisterar på att jag o seb också ska sitta ner. emelie hade hyrt en film sa hon så hon o patrick försökte fixa så alla kunde se på filmen. kommer inte ens ihåg vad hon sa att den hette. men det kvittar. hahah.
anyways, när alla sitter där så möts alls ansikten av porr, grov porr o fyra killar inspringande i lite sådär halvloosa kläder, bestående av johan, mattsson, zache o max. haha. de börjar strippa o slänger kläderna mot mig o seb o i bakgrunden kunde man noga följa porrfilmen samtidigt som man hörde den här låten som jag inte kommer ihåg vad den heter. haha, ah. galna jävlar.
o inte nog med detta. det blev en dubbel stripp-show plus baileys o naken-chock så de bara skrek om det. o inte nog med det, jag vet inte hur många rövar som har varit i mitt ansikte nu asså. fy fan va vidrigt. det var liksom inte okej. speciellt inte max borat-tanga-dräkt eller va fan de nu va. haha USCH !
jaja, som sagt så var det inte särskilt vackert men ett minne för livet. o ett gott skratt. haha.
sikka vänner man har. man kan inget annat än älska dom o deras porriga humor :D

jaja, som sagt kvällen var spårad. men styrdes sedan upp med utgång för en del o hemgång för andra. jag o seb stannade hemma eftersom han skulle åka mitt i natten vid 4. vi låg o pratade om minnen o sådant från de första gångerna vi träffades o allt sånt där mysigt som man bara tycker om så himla mycket. tack för presenten älskling. du är underbar.

now its time for me to sign out this time !

skriver mer ikväll om mitt allra sista "lugna" avsked.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0