borttappad mobil o bokade resor

gårdagen var totalt värdelös. okej, där ljög jag faktiskt. gårdagen var ganska rolig faktiskt men slutade helt dåligt. tappade min mobil. usch. kvällen började bra som sagt. vi var hemma hos nicole, snuttan o hilda o lagade mat o tanken var att vi skulle plugga företagsekonomi, men, våra kroppar taggade till på utgång, iaf jag, hilda o nicole :) isabelle orkade inte så hon valde o stanna hemma. jeanette var taggad men blev otaggad då hon kom fram till att hon inte kände för o vara bakis imon på hennes värdmammas typ systerdotters 18års dag. så hon banga. o snuttan tillbringade sin kväll med paolo. myspys. iaf. utgång. först till william to get the party started. rökmaskinen var i fullgång, drickan var inte lugn o musiken spelade högt. det var najs. åter vidare in till stan, det spöregnade o där sprang vi svenskar o trodde att det hade gått o blivit sommar. inga jackor o inga vattentäta skor.. jaja, det kändes som om de var en evighet in till stan. självklart tappade jag ju bort alla tillslut. vilket var värdelöst. hitta dom dock på vägen vid stella maris under ett tak.

väl inne i stan, time for som shots. träffade fler onyktra svenskar lite här o där. sedan blev det dans på foreplay som vanligt. helt random på foreplay ska jag säga. hilda stod jämt med minst två öl i handen o tyckte om o hoppa ner från bardisken o ljuga om sin onda arm ;P nicole sprang runt med klisterlappar, vilket jag tydligen också hade gjort, hittade sedan dessa på mina kläder då jag kom hem. o jag, var va jag? haha jag sprang runt där fram o tillbaka från bar till bar för o kunna spendera såpass mycket tid med alla jag ville umgås med.

klockan blev mycket och det var dags för efterfest hos vår nya william. lägenheten börjar bli en festlya, vilket den dock inte borde bli med tanke på alla klagomål han endast under en vecka har fått. haha. stackarn. men iaf. efterfest där igår som sagt och självklart intog man sängen direkt, inget snack om saken. blev däremot utknuffad av anna hildenborg som inte kunde dela med sig. låg dessutom o frös häcken av mig eftersom nicole hade tagit av mig mina leggins o strumpor. hon påstår dock att det var jag som sa åt henne o göra det, men jag tror inte på det dära.
anyways så låg jag där o frös o fick inget täcke. endast en liten sjal som anna sedan tog tillbaka. men någon snäll parvel gav mig en hoodtröja som jag fick krypa in i. frös ändå. men tack :)
men efter att ha blivit utknuffad så gick jag o la mig i soffan, hitta lite space för mig där. men oskar o natta ville tydligen inte ha mig där de tyckte att jag kunde ligga på mattan nedanför. okej den va lite mjuk o cozy, men inget schysst ställe o sova på. så nej, jag höll på o få ett utbrott. men njae, inte riktigt. jag gick tillbaka till sovrummet o började klä på mig de jag fick tag i. typ mjukisbrallor o en hoodie. ringde nicole på vägen o bad henne möta mig vid tabacco.

en superglad hilda o en mindre frisk nicole mötte mig, sjungandes tipptapp. haha. o efter detta gick det bara utför. eftersom det hade regnat så halkade ja ju självklart omkring på mina små utslitna le coq utan några mönster under. asså helt värdelöst. o när vi gick över vägen så skulle vi ju självklart gå på gräset där i leran så mina lätt ljusrosa skor blev bajsbruna. o nej, jag trampa aldrig i bajs om ja hade gjort det hade jag skrattat i hjäl mig :D men iaf, inte nog med att man var blöt o äcklig, mobilen försvann ur min lilla ficka på västen. helt värdelöst som sagt. just då, då man kom hem o var så där lagom vetandes så var det inte så viktigt. men idag är ångesten laddad till 110%. fy fan. tack ändå hilda o nicole som hjälpte mig o leta efter den i vått o torrt, mörkt o ljust. haha.

men nu har jag iaf ett tillfälligt nummer. eller jag vet inte o mdet är tillfälligt, jag måste prata med snuttan. fick nämligen låna ett simkort av henne, så nu är det nytt nummer här hörrni: (0034) 608 646 108 så, slå en pling om ni känner för det :)

dagen idag skulle egentligen gått åt till att plugga fek b men, icke. hjärnan är utslagen, kroppen är matt o ögonen är svullna. allt tyder på att jag inte riktigt orkar. ännu. kanske snart.
har ägnat hela min dag åt att boka massa biljetter hit o dit. men nu är det klart. homecoming den 20 februari o stannar till den 2 mars !

nu blir det plugg o städning. mitt rum såg ut som ett bombnedslag. man skulle nästan kunna tro att jag gick hem mitt i natten o rörde om i alla mina lådor o la upp massor på sängen. helt värdelöst. blev sjukt deprimerad då jag kom hem vid 15 tiden idag. jag måste styra upp mitt liv. detta håller inte.

sköt om er, hålla i era mobiler, stå på benen o håll er nyktra. det är mitt tips till er som tänker satsa hårt på funkan ikväll. fusion har jubileum av något slag, be there !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0