söndags sol !

det är kul att se att folk läser ens blogg. speciellt när man får sånna dära schyssta kommentarer som "skriv lite mer om funkan o boendet osv" jag vill bara meddela er, som nu vill att jag ska skriva det på bloggen, att de övriga som läser bloggen vill inte ha dessa lång inlägg som ah, det kanske då skullebli om jag ska skrivaom allt här i funkan, hur det är o leva här. så släng iväg ett litet mejl till min mejladress: [email protected] så ska jag försöka svara på så mycket som möjligt. sedan har vi ju självklart våra andra härliga bloggare här nere i funkan besök deras med, så kanske ni får ännu fler varierade svar: checka in lotta, vår vana bloggare http://lottaajohansson.blogg.se/ samt vår nya bloggare fredrik http://blondinfredda.blogg.se/ sen har vi ju då oskar o berra som, tja.. jag vet inte riktigt hur långt de har kommit med sin blogg. men besök den o bomba den med kommentarer så tror jag att de kommer styra upp den ! o självklart kan jag inte hitta länken till den, så jag får skriva den i nästa inlägg. sorry !
 - Found it: till er läsare som  nu ska få läsa http://spanienelite.blogg.se/

men iaf, en del blir väl glada då jag säger att jag inte har så mycket att skriva om idag. de flesta vet nog vad jag, denna söndagen har gjort. jag menar, det enda som har stått på bloggen i en vecka har varit plugg. vilket suger riktigt mycket om man säger så. men idag har det väl varit lite förändringar. jag har nämligen spenderat hela min dag ute på balkongen i solskenet. så himla skönt när solen tittar fram på den klarblåa himlen o man bara kan sitta i bikini o glädja sig åt att det är 18 grader i skuggan o att det är skit väder hemma i Swe ! hoho, skadeglädje är den enda sanna glädjen. =D jag kan ju meddela också att linjerna är ganska skarpa nu ;P

imorgon är det måndag. jippiie ! not. längtar inte alls om man säger så. längtar dock hem fortfarande. saknar fortfarande allt där hemma. det har faktiskt inte gåt en enda dag utan att jag har fällt en liten tår för allt som väntar där hemma. saknar.
men även om jag längtar hem så vet jag att jag kan faktiskt inte bara ge upp o vika ner mig nu. jag måste stå upp o vara stark o klara det här.  det är mycket i livet som man vill ha men inte kan få. dessutom så vet jag att om jag skulle bestämma migför o åka hem nu o skita i skolan totalt så kommer jag ångra mig. varför just nu liksom? ibland tänker man inte på vilka konsekvenser saker o ting medför sig. det gäller tänka ett steg längre...

med dessa ord säger jag god natt o sov sött till alla er läsare.
hoppas ni har det bra där ni nu är o att ni sköter om er själva o alla i er omgivning.

saknar dig seb. 080718 <3

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0