mab o mac

då sitter man här igen. asså idag har varit den skönaste dagen, om man ser det schemamässigt då.  börjar 10.10 slutar 12.10 sjukt skönt. dock inte lika najs då man måste sitta kvar i skolan o plugga o då man inte får supermycket gjort heller. har verkligen pluggat matte hela dagen idag. 2 timmar matte c följt av flera timmar matte b inför nationella imon. man blir så lätt trött på matte. usch. jaja, jag varvade som tur var med svenska boken som ska vara utläst till imon. om jag läser 20 sidor till så har jag bara ca 80 sidor att läsa tills på fredag, plus göra frågorna. jag ska säga till er som inte ens har börjat läsa den; den är dålig dom 20 första sidorna, sen blir den faktiskt bara bättre o bättre, iaf ungefär till sida 90. för det är så lång jag har kommit.

Men iaf, som sagt behövde ju vissa plugga matte idag o annat också ifs, men en del hade ju turen med sig o inte behövde plugga något alls idag. som carro, hon hoppade o sa att hon bara ville flyga fram för hon inte hade några läxor att göra. haha, tänk om det ändå vore så. till o med jeanette, isabelle o snuttan hade nada att göra denna onsdags eftermiddag. de hade redan gjort sina omprov o allt o ville hitta på något annorlunda, något roligt. så de bestämde sig för o fråga runt lite vad man kunde göra. ronny kom med ett förslag om att inte göra det så märkvärdigt genom att göra varm choklad o gå ner till stranden o sitta där. rikard tyckte att de skulle cykla upp till bergen i mijas o vara där, håkan hängde till o med på denna idé, han berättade att när han inte hade något speciellt för sig så brukade han åka upp till mijas till radio masterna o plocka kottar, ni vet sånna där jättestora mega kottar. haha, vilket liv :D förlåt håkan, men de lät faktiskt ganska random :)

annars då? tja, cykeln funkar bra. inget kan stoppa mig när jag bara rullar fram, haha det är verkligen så nu ! tycker dock lite synd om amanda.. asså jag vet ju faktiskt inte om cykeln håller för två personer. det är ju trotts allt en damcykeln i linn-storlek, vilket som ni alla vet inte är så där superstort. det är ju ingen skeppshults iaf. det är en skit-cykel från williams, den har däremot nya kablar, växlar och hjul, så det är ju bra det iaf.
Men, nu är det nog dags att avrunda. har inte mycket annat att skriva mer än att jag ska rulla till skolan imon, sent som attan för att få mina timmars sömn nu så här natten innan nationella. sjutton asså för o sitta från kl 9-13 o skriva prov. tur att man har med sig lite o smarra på undertiden.
nä nu ska jag byta några ord med min älskling borta i staterna o sen är jag väl så illa tvungen o läsa i den dära himlans boken.. hoppas att jag somnar mitt i en mening, alltid lika gött.

natti på er.

lycka till imon på er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0