back in spain

back in spain, back in action. haha kanske inte. jag har inte orkat packa upp väskorna ännu o jag har typ bara ätit gottgott o slappat gärnet.. okej jag har faktiskt pluggat en del. massa dumma läxor som ligger på hög o bara väntar på att jag ska göra dom. men njae. spanskan var såpass enkel och lätthanterlig att min hjärna orkade med detta besvär.

anyways, back in spain kan jag ju iaf säga. men svenskt godis, gifflar, lussebullar och enormt mycket andra saker som kläder o annat onödigt strunt som man känner att det ligger en nära hjärtat.

igår, lördag, dagen innan avresa. först o främst fällde jag självklart tårar för seb som åkte till staterna tidigt på lördagsmorgonen. låg o drog mig till sent på eftermiddagen då kära mor o far kom o hämta mig o vi åkte till torget för att bland annat hämta ut mina bilder jag skulle få framkallade tills dess. men icke, de va inte klara så vi blev ombedda att komma tillbaka senare under dagen. vilket vi också gjorde, men var dom klara då? nej, de va till o med borttappade. helt värdelösa. asså fan jag har alltid tyckt att korthuset har varit ett schysst ställe o så då de gäller framkallning av foton. men asså detta var botten. helt värdelöst ! jag blev så jävla sur på tanten som stog o sa fyra gånger till mig att jag kunde komma tillbaka o ladda upp bilderna igen, asså hon förstod ju fan inte första gången då jag sa att jag inte hade tid att åka fram i tillbaka o slösa min tid bara för de har klantat till sig i sitt arbete. j*vla idioter !
- så där fick jag ut min ilska lite mer tror jag. . . nej jag är fortfarande irriterad på detta krångel ! nu sitter jag liksom in spain o kan inte göra något åt detta skit.

what more? hmm, lördag, last day in sweden på typ ett halvår. hmm. packade som fasen. eller njae kanske inte. jag försökte iaf. jag packade lite, satt lite vid datorn o nörda mig o kollade på robyns live konsert från LA som jag hade spelat in från i veckan någon gång. sån bra konsert hon gjorde. hoho. jaja riktigt bra faktiskt. men iaf, packningen.. vi alla vet ju att jag är mästare i o packa.. not. asså det är så värdelöst att man bara får ha med sig ett visst antal kilo. jaja, lite övervikt här eller där spelar kanske inte jättemegastor roll men ändå. det gick knappt o stänga väskan då jag var typ, klar. men då jag kom ut från duschen insåg jag att tränings bagen som jag fick i julklapp av mamma fick jag ju i avsikt för att ta med mig den ner till spain för o ha till idrotten o fotbollen. så ah, det vart lite bad att jag behövde ha i mer saker plus att en till jacka slank ner i väskan också. tur att man åkte med en 23 kilos resväska och tre handbagage :)

flygresan gick bra iaf. gbg-frankfurt-malaga. från gbg satt jag på samma rad som en man från nässjö, era trakter louise, danneboy o jesper. miss you guys ! anyways så berätta han om massa resemål o grejer o studier hit o dit. haha pratglad människa. han måste suttit o väntat på att jag skulle vakna så han hade någon o prata med. haha han babbla på som satan ! o jag somna liksom innan vi ens hade lyft från landvetter :D hoho.

jaja nu sitter man här i funkan o funderar på om sängen är ett alternativ så här vid tolvsnåret. men hmm.. just det, jag berättade ju inte om det lilla avskedet hemma hos jeppe som ah, var väldigt trevligt till en början men som spårade lite så där i slutet av kvällen. jag hade iaf trevligt tills alla incidenter inträffade efter ett någongång så där. det kanske bara var bra att pratyt slutade tidigt så jag kom välbehållen till flyget.
tack hörrni för att ni finns mina favoriter. ni är så saknade att ni anar inte. ni är dom bästa. ni är de som förgyller min dag. jag är glad att jag har er. ni betyder så otroligt mycket för mig ska ni veta.

do you know how much I wanna run to you?

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0