som sagt, plugg var det.

plugg dag idag. dock slapp dag i skolan. har suttit hemma o pluggat sedan kl 3 typ. helt sinnessjukt. fattar inte vad tiden har försvunnit liksom. borde sova snart. måste fixa det här med god sömn. lite svårt då det är supermkt plugg o iskallt eller stekhett i rummet då man ska sova. jaja. soon, bedtime.

idag har varit en kort dag i skolan. helt okej dag trotts att man har haft svenska. haha både denniz o amanda har förgyllt min dag idag. det började på engelskan då vi gick igenom hur man skulle göra en argumenterande text. pierre frågade då om det var någon som hade gjort en sådan innan. några tryckte upp handen försiktigt i luften medan denniz skriker ut att han hade gjort en sån och säger sedan malligt; "jag fick faktiskt mvg plus på den" haha inget illa mot dig denniz, men det lät väldigt roligt när du sa det. haha, jag tror inte en enda kotte i klassen kunde hålla sig för skratt. lugn denniz, vi skratta med dig, inte åt dig :D
sen amanda, haha, där vet jag faktiskt inte om det var med eller åt dig ^^ haha nä, men asså det lät så himla kul. vet i sjutton hur vi kom in på ämnet men ah. det handlade om foton iaf, någon bild. ja just det, lotta o mand hade ju tagit foton med mobilen o tagit sånna där roliga bilder ni vet. självklart vet jag inte vad programmet heter men ah, men ser iaf helt sjuk ut då man väl tagit foto. sånt dära som finns på mac-datorer ni vet så man ser helt galen ut. snurrig osv. anyways, så säger amanda "ah, så där fotosynes" haha alla blev tysta o fortsatte tugga på sina pizzabitar tills jag stannar upp o natta klämmer ur sig "va fan sa du?" haha, då erkände amanda att hon faktiskt råkade säga fel ord. haha alla brister ut i asgarv. haha, fotosyntes! helt fel ute där amanda, fotogenisk tror jag närmare bestämt att det heter :D så söt är du !

sen idag när jag skulle sätta mig o plugga matte c märkte jag att någon lite filur som kan grafräknare hade tryckt in "HEJ SNYGGO" på skärmen. så nu efterlyser jag den personen som skrev detta, och säger "HEJ SNYGGO" tillbaka :D hmm jag har en misstänkt.. men jag kanske är helt ute o cyklar. who knows..

nu ska jag återgå till mitt plugg o mitt samtal med seb. fick just höra att hans familj har sprungit o blivit galna så fort seb hade åkt, haha. massa nya elektronik saker som inhandlas. ojoj, tänk om man ändå kunde ha de så bra här i spain. o på tal om det så hör man ju hur kanelbullen spelar wii jämt o ständigt i rummet intill. haha helt otroligt. får väl visa henne en vacker dag hur wii ska spelas egentligen ;P visa vem som är mästare :D

signing out !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0