sjuk

ja, nu ligger man här i sin säng, febrig, kallsvettig, magont, spyfärdig o totalt mörbultad. det är iaf så det känns nu. är helt slut i hela kroppen, huvudet spränger o man vet inte vad man ska ha på sig, massa kläder eller flera täcken. det suger o va sjuk. hatar detta. jag har ju bara varit här en vecka, det är inte riktigt rättvist att jag ska bli sjuk nu. ifs kanske man får se de på den ljusa sidan o säga att det var skönt att inte bli sjuk i madrid iaf.

har bara legat hemma idag som sagt. sett på massa filmer här i min ensamhet. Bolt, haha ah, vad ska man säga. inte riktigt så bra som jag förväntat mig. men asså hamstern gjorde ju allting mycket roligare. Yes man, jim carey på nytt asså. tyvärr slår den ju absolut inte ace ventura. ohoh ohoh, oink oink oink oink. hoho :)

idag bokade mor o far resan till france. längtar :) så, just so you know, jag åker direkt från funkan den 19 juni till rivieran o stannar där tills den 28 juni. lite tråkigt att jag inte kan komma hem o hälsa på er då. men ah. life is life. o detta kanske är min enda chans på några år att åka tillbaka dit o hälsa på min värdfamilj :P hoppas nu bara att seb kan vara lite ledig då från allt som händer i hans liv nu o åka med :)

Still holding on
been waiting so long
for that indelable time.

When the stars shines upon me
and the night feels so lonely then
I only picture your face
and remember the days, nights and now
I spent them with you.

My coffee is cold cause I've waited so long.
The thoughts of your smile always makes me feel strong.
I'm drawing a picture of you in my mind
and the thought of your smile always making me miss you so much.


anledningen till att jag gör en update såpass tidigt är för att jag är sjukt trött fastän jag iprincip har sovit hela dagen. som sagt är inte riktigt kry i kroppen.
sköt om er.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0