miss you miks !

idag har det självklart varit plugg. men jag har ändå hunnit o göra massa saker känns de som. jag o nicole var en sväng på stan o köpte massa småsaker typ som block o pennor, aceton o tandkräm, ni vet sånt som man behöver. dessutom var vi o kolla på cykel till mig. han hade en men han bad mig komma tillbaka på måndag för o se vad priset skulle hamna på.
det känns på något sätt bra allt det här mer plugg o sådant. jag har fått gjort rätt mycket bara på dessa två dagar. sen känns de ju ännu bättre att när jag väl har hunnit göra massa saker osm plugg o shopping o allt sånt dära så har seb precis gått upp. så när han inte har gjort något är jag iprincip klar med allt. haha.
inte nog med att jag har pluggat o shoppat idag, jag har suttit ute på balkongen o pluggat, o ätit både frukost o lunch. så underbart skönt. det var 16 grader i skuggan idag här i funkan. ibland är man lycklig över att man är här. speciellt när man har pratat med miks som sitter uppe i montgomery o fryser arslet av sig med typ 20 minus grader eller vad hon nu sa. haha. usch. dessutom berätta hon att det är så ont om snygga killar på hennes skola ungefär som vattenbristen i afrika, sa hon. haha. tja.. jag vet inte ritkigt där. men ah, stackarn säger jag bara. hoho. sedan lärde hon mig ett uttryck, eller ah, man kanske ska säga att hon bara slängde ur sig det o jag tyckte det lät väldigt roligt i mina spanska öron. haha, shit manhattan.
saknar henne något otroligt mycket. mest det dära att gå in på donner o bara se miks o börja prata engelska me henne, hon med sin underbara amerikanska accent och jag där med min fjuttiga brittiska. haha, ne vad jag saknar det. fick dock höra att miks inte kommer hem förrän typ juli.. ungen slutar ju inte förrän den 24 juni.. usch, sådant gillar vi inte..
ifs så kommer väl inte jag heller vara hemma by then eftersom jag drar mig vidare till franska rivieran efter min skolavslutning. wiie, det ska bli så kul. ett år sedan ungefär sen jag var där då. ska se om jag kan hälsa på min värdfamilj igen. måste bara öva på min franska lite mer. försökte ju hålla en vettig konversation med kasper, sebs kompis på college.. vet inte hur bra han var heller, men han kunde ju iaf säga några ord. haha. jag kände mig verkligen värdelös på språket då jag väl skulle prata. spanskan går ju på tok mycket bättre än franskan. när jag kommer tillbaka till donner ska jag se om de inte finns möjlighet o läsa både franska o spanska steg 4. vore bra om jag höll igång båda. fick ju inte riktigt möjligheten att göra det här i funkan.. tyvärr..

jaja, nu blev det väldigt långt det här inlägget. ska somna till en film nu, you got served. bland de bästa filmer som någonsin gjorts. den, honey, step up 1 och 2 är filmer som man bara måste se. de är helt gudomligt bra. så, se dom !

Fredrik, om du läser det här, kl 13.00 här, mattestuga!! vale?

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: klara

Kan inte du skirva ett inlägg om hur det är i spanien. hur det är att vara gäststudent och lite om hur och när du ansökte

2009-01-18 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0