första fredagen i funkan ..

ah, faktiskt. första fredagen i funkan. shit. följer romantikens stildrag även här. nej, usch. nog med plugg o skola nu var jag påväg o säga.. men ah. nej inte riktigt. plugg i helgen för min del.
det är ungefär så min dag har sett ut. det börja så klart med skola. allt gick bra idag, det flöt på. provet o redovisningen osv. sen var det möte om madrid. oj så man längtar till den resan. om en vecka så är man där. så skönt det ska bli.
anyways, gick hem med nicole, satte oss o käka varsin chokladpudding o såg på disney channel. sen la hon över massa filmer som hon skulle ha ett tag framöver. sen kilade hon iväg hemåt. då satte jag mig o plugga. som vanligt. asså det tar verkligen aldrig slut. är less på den här skiten nu.
ska lägga mig o kolla på film nu. det blir step brothers. oj nej. nu kom kanelbullen hem. ni skulle hört igår. hon skrek som sjutton o smällde i dörrar o var allmänt störig klockan elva på natten. unge säger jag bara. okej visst man har väl varit där själv, men snälla. luuugna ner dig ! wiieeee, jag hade inte en jättebra dag igår o min dag idag har inte varit jättetoppen, jag menar jag har suttit här bredvid min dator hela dagen o pluggat stenhårt.

kan ju meddela er att paulina bestämde sig för att åka hem, tyvärr. lite tomt utan henne faktiskt. tråkigt att hon valde att åka hem. jaja. det är sånt som händer. vi får se det på den ljusa sidan att vi fick möjlighet att lära känna henne.
samtidigt som jg tycker det är tråkigt att hon har åkt så förstår jag henne ändå på något vis. jag måste faktiskt erkänna att jag saknar allt där hemma, allt som är så bra o enkelt. tänk om de kunde vara så här med?
tur att man ska resa bort lite redan nästa helg.

på tal om att resa. frågan är vad som händer på sportlovet? ska man åka iväg någonstans bara i några dagar eller ska man försöka hälsa på någon någonstans, kanske i sverige? eller ska man satsa på o bli kanske lite brunare o kanske lite klokare av att åka till något annat land o göra andra saker o se såna dära sevärdheter o grejer.. Hmm.. denna fråga lämnar jag över till mina läsare. vad säger ni? sverige, funkan, spanien, eller någon annanstans? give me places to go !

som sagt saknar er där hemma o ute i vida världen. ni vet vilka ni är. ni är saknade o underbara. sköt om er o hör av er snart igen.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0