makes me wanna go home

svensktgodis förgyller min dag ifs så gör en kopp te med honung och citron det med. men ah, svenkt godis är inget man äter varje dag direkt :) så när jag åker hem till swe ska jag fasiken köpa med mig grymt mycket godis som jag ska smarra på lite då o då. så är det någon som har en idrottsrabatt som inte har gått ut, för linn ska till gottepojkarna o köpa mängder ! :P haha slå mig en pling då mellan den 20 feb och 2 mars; 0730 75 59 56 ;)

har även fått höra att det snöar hemma, sikken grej ! tänk om de kunde bli lite så där extra mycket snö tills jag kommer hem den 20 feb. som jag längtar !

här har jag nu visat min glädje till sverige, men min ilska till spanien blir bara värre o värre :P haha okej, lite att ta i kanske, men jag längtar faktiskt hem o idag så sa charo till mig att hon inte kunde köra mig till flygplatsen den 20e för det var någon himla "andalucisk-fiesta-dag-för-barnen" som hon skulle vara med o annordna.. sjutton var arg och ledsen jag blev på samma gång då jag satt i min ensamhet i köket o käka för att mand inte var där.. var hon nu var.. var är du mand, kl är snart halv 11 o du är inte en casa.. donde eres..?

jaja, ingen skjuts till el aeropuerto.. taxi eller tåg..? asså tåget är liksom extremt långt härifrån, dessutom ska jag ha med mig enormt mycket, alla vinterkläder som ska med hem till swe. så det blir en redigt stor väska plus handbagage, hur fan ska jag klara detta? im in need of some help i believe. jaja, nu tjatar mor o far på mig att jag ska försöka komma på o av tåget själv ändå med dubbla väskor. o att de ändå kommer bli krångligt i cph.. tur att de är direkt flyg från malaga till cph och direkt tåg från cph til gbg. jaja. vi får se hur det blir. om jag har tur så har jag runt 30e kvar tills jag ska åka, då blir det sjuttsingen taxi ska ni veta. dock har jag ju inga pengar kvar o leva för sen..?! vilket dilemma..

pratade med janne idag igen, jeanette alltså, hon har alltid så roliga saker att berätta fastän jag träffar henne varje dag i skolan. men idag iaf, så insåg hon att hon o hennes tant var väldigt lika varandra:
"vet du? jag har blivit en kopia av min tant ! vi sitter med varsin data och värmer oss mot elementet under bordet samtidigt som vi pratar skit om alla på tv."
haha, så skön. pasapalabra på den. sjukt schysst program. me gusta mucho.

pratade med emelie innan tills hon inte orkade prata mer den ungen.. haha, men hon berätta om helgens trevligheter som hade försigått då de hade firat johanna. o jag menar, gå in på ansiktsboken, kolla de bilderna som johan har lagt upp i ett album som heter: Johanna myndig... ofta? haha där kan ni få se en riktigt knepig syn med varierade känslor.
men iaf så berättade em om hennes lilla fling over there. o de får mig att bara vilja åka hem ännu mer. alla dessa känslor som blir inblandade.. hemlängtan, vänner, familj, mitt rum o min älskling. saknar honom så himla mycket..
väntar på att han ska ringa tillbaka till mig nu.. han sitter o byter några ord med sin familj i sverige medan jag gör lite updates.. det är första gången idag som jag får höra att han inte mår särskilt bra.. usch.. sjuk tråkigt o höra.. stackarn, det händer mycket för honom nu. låter som det är extremt mycket o göra hela tiden där. jag menar för mig har det lugnat sig nu, visst det är ganska mycket o göra men inget om man jämför med staterna.
time to varva ner lite nu honey. saknar dig.

snart ska jag nanna tänkte jag. måste läsa så långt jag hinner i candide idag så jag har den klar till på fredag så jag kan diskutera den med ann.. de e fasen andra gången jag läser den nu. kanske är bra dock om man ser till det provet jag ska göra på onsdag som jag måst sätta ett mvg på. ska banne mig ha ett mvg i kursen, ann ska få se på förändring !

take care.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0