hur länge till ska man behöva ha gummistövlar i spanien?

sånna där stor majs grejer ni vet, sånna rostade, är så super stört goda så det är inte klokt. det är verkligen farligt att bara ta en. det går liksom inte, man måste bara ha fler, hela tiden.
snart är det läggdags för mig. är så sjukt trött, förstår inte varför. ifs är klockan snart redan halv 11. börjar 9 imon, sjukt segt. dock är det ju fredag. hoppas bara inte att det regnar morgon. har inget paraply längre, det suger.. de blir jämt snodda på skolan..  riktigt illa. kan ju inte cykla heller, då blir jag ju genomblöt. så jag får traska imon om det regnar. i mina rosa gummistövlar :)
iaf det här mer regnet i funkan, det är ändå rätt okej. asså, jag menar om man jämför med göteborg, eller ah sverige iaf, så är det ju sjukt kallt då det regnar. man går liksom o huttrar om det spöregnar. dessutom går man o letar efter sniglar o maskar så man inte ska trampa på dom. men här i funkan kan man lugnt gå med uppknäppt jacka o leggins då det spöregnar och inte oroa sig för att man ska trampa sönder en liten oskyldig snigels skal :P haha, dock behöver man kanske akta sig för o trampa i hundbajs om man går här i funkan. det är värdelöst. här plockar varken husse eller matte upp det som deras hunder lämnat efter sig. ifs så är det inte alla gånger som svenska hundägare plockar upp efter sina små ögonstenar heller.. men ah, om ni åker hit till spain, kvittar om det är vått eller torrt, sommar eller vinter - håll utkik efter så klickar här o var. sjukt otrevligt o trampa i något brunt illaluktande gojs. watch out !

såg klart på angus, thongs and perfect snogging, som jag började kolla på för några dagar sedan men inte sett klart. anyways så var den väldigt... vanlig. haha, men enligt snuttan så finns det böcker på den här. en serie på 9 delar. haha riktigt sjukt o detta var bara den första filmen. haha, måste fasen se dom andra filmerna också. se denna film, robbie har helt galna ögon plus att den är faktiskt rätt rolig. sen kan man ju inget annat än att adore deras engelska. hoho, totalmysig.

imorgon är det bara 2 veckor kvar tills jag åker hem.. o jag tror jag har löst mitt charo-vill-inte-köra-mig-till-flygplatsen-problem. ookej, det kanske var lite o ta i, hon kunde inte köra mig. men om hon verkligen hade velat så hade hon kört mig ändå. precis som hon gjorde då jag o amanda skulle hem till sverige under julen. anyways så tror jag att det har löst sig. har kanske lite mindre än 20e kvar på kortet och har lite pengar hemma plus att jag på måndag kommer att få min lön för sångfågeln. känns bra. så då har ja ju iaf pengar till taxi till flyget så slipper jag oroa mig för en extremt jobbigt tågresa. så länge inte charo typ bara ändrar sig i sista minuten o säger "det är klart jag kan köra dig till flyglatsen, inga problem". jaja vi får hoppas på det bästa.

vale vale, time to sleep guys !

besitos.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0