OC, sjungande spanjorer o norska gäststudenter

såg just oc med mand. sista avsnittet på säsong 1.. maybe i'm amazed o hallelujah är låtar som får en o gråta o inte minst då man först ser ryan o marisa stå o dansa o då marisa står o storlipar.. o  när summer går o hittar seth vid kullen då han berättar att ryan är hans enda vän o att han inte vet hur han ska klara sig utan honom. o då han sedan säger att han döpte båten efter summer. sedan då ryan tar avsked av kirsten o sandy i köket o sätter sig i bilen med theresa.. o då de åker förbi marissa som blir upphämtad o flyttar in med sin mamma o caleb i de nya gigantiska huset.. o den sista scenen då seth lämnar två brev i sitt rum o då han seglar iväg i solnedgången.. asså man kan inget annat än att fälla ett gäng tårar..

jaja, åter till lite roligare saker. jeanette var för ovanlighetens skull inne på msn idag efter skolan :) hon berätta att hon satt o asgarva åt sin värdbror som satt o sjöng. hoho. jag frågade då vilken låt det var han sjöng till men jeanette kunde inte riktigt svara på det eftersom hans knaggliga engelska inte riktigt gick att tolka :P haha sedan gick han o pissa med öppen dörr. jeanette trodde inte riktigt detta var sant.. inte ja heller. så det fick bli cam. så jag höll utkik efter en sjungande-spanjor med öppen dörr till toan medan jeanette diskret stirrade in i dataskärmen. haha.. men ingen spanjor syntes.. tyvärr. plötsligt ser jag hur jeanette börjar asgarva o då berättar hon genast att han hade gått till köket o börjar sjunga där med. haha o allt detta utan att ens märka att jeanette sitter i vardagsrummet. som hon själv yttrade sig med: "antingen är han väldigt bekväm i mitt sällskap eller så märker han inte att jag är här?!" haha jadu.. men efter ett tag ser jag något med pösiga kläder, mörkt hår och med manliga kroppsformer sakta röra sig förbi bilden på webcamen. haha. inte förrän då verkade det som om han hade märkt henne. o han sa inte ens hej enligt jeanette, han sa !oye! vilket på spanska typ betyder hallå. o i detta fall, som jeanette förklarade det, så betyder det oj, hej. typ. lite förvånat så där. sikken grej asså :P

så avundsjuk jag vart på hilda o nicole som idag berättade att de skulle äta pannkakor.. o jag fick en halv skiten liten köp-pizza från mercadona. det sög. usch. inget man fancy direkt. jaja. jag har ju som tur är min nutella som jag kan glädja mig åt. o imon är det tisdag vilket betyder marknad. iaf för min del. ska försöka hitta ett par tofflor.. o kanske köpa lite vindruvor som jag kan smaska på här hemma. imon blir det även plugg av matte c ! kanske inte det roligaste. men har fasen prov i det om 2 veckor o jag har knappt någon aning om vad det handlar om. dock vet jag att en viss fredrik lind har sämre koll än vad jag har. ska försöka få med mig honom nu också så jag kanske kan lära både han o mig ett o annat om derivata o de märkliga talet e :P

haha amanda skicka just en konversation som hon hade fått av denniz:

-Är du en norsk gäststudent?

-Nej, jeg lever her med mine foreldrer.

-Men finns det inga norska gäststudenter här?

-Nej, for vi norsker har foreldrer.

Konversation mellan Rebecca & Kaia

haha, så klockrent. frågan är om kaia var rolig med avsikt? eller om rebecca var dum på riktigt..? jag menar, rebecca frågade ju faktiskt om de fanns några norska gäststudenter här... hmm. frågan är förresten vem rebecca detta är? om det är rebecca i trean på svenska skolan så borde hon ju faktiskt veta... eller? man tycker nästan det.
haha detta är ju nästan bättre än roliga historier om norrmän :D

jaja nog med roligheter. nu ska jag sova. svenska b imon, får inte komma försent. måste verkligen ha minst ett vg i den kursen, speciellt med ann. oh herregud. livet är tufft då man läser svenska b med henne. menmen. inte mkt o göra åt efter hälften av kursen då man inte har möjlighet att läsa det då man kommer hem till sverige till trean. fick reda på att jag ska läsa naturkunskap a på egenhand denna terminen. kanske inte blir rättskunskap för mig då som jag tänkte.. schysst sovmornar på måndagar iaf :) jaja, nu orkar vi inte mer skola.

natti på er !

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: Barvsten

Nyj! Byt är Rybykka som är prästyns bottyr.

Oy! bytyyr "Hörrö bu!"

2009-02-03 @ 00:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0