lugna favoriter förgyller min onsdag

nu har jag gjort matteprovet. det kändes väl så där. vet att jag faila på en del, för precis efter provet så kommer lasse fram till mig o säger att han hade rättat mina första fem frågor. plus att jag fick se facit på alla uppgifter. det kändes ju så där kan jag säga. men men, fastän han inte sätter betyg på dessa prov så är det väl ändå ett vg hoppas vi på iaf. har ju tid o förstå detta tills nationella i maj iaf.

o natta? vart var du idag kl 13.00? inte i biblioteket iaf.. lite dåligt där nat. arvid satt också o vänta på dig din fuling. men veckan efter lovet, alltså v 10 på onsdagen efter alla iv-val så är det du och jag som sitter o har full koncentration på organisation o ledarskap. vi har redovisning snart ska du veta. o du minns väl då du sa att du skulle sätta sånt bra betyg på denna redovisningen..? kom igen tjejen, nu spikar vi detta o gör den bästa redovisningen någonsin, right? =D

nicklas är tvär. han vill ha tillbaka sin mössa igen. haha. det dära med att det är lugnt, du kan behöva den mer än jag har ändrats till, ring mig då du kommer hem så jag kan få tillbaka min mössa :P haha. jaja. folk kan ändra sig väldigt snabbt. stackars nicklas, han måste verkligen sakna sin mössa. jag ber åter om ursäkt hörru. vet faktiskt inte hur den hamna där. vet bara att jag hade den på huvudet då jag frös som allra mest i benal, that's the only thing I know !

just nu snurrar lugna favoriter faktiskt på min dator. så himla skönt. man blir så trött av de sånger som spelas där. hihi, trotts att jag sov från kl 18- 20 då maten serverades. har inte gjort något annat än att sova känns det som? jag la mig hyffsat tidigt igår - dagen innan provet. asskönt. o gick upp ganska sent. sedan så rullade jag hem efters klan o somna igen eller ah efter lite plugg o solning på balkongen. det var faktiskt första gången idag som jag fick chansen att inviga min hawaiian tropic för i år. de ni svenskar, här satt man på balkongen i några timmar med datorn framför sig med massa schyst musik som snurrade och en bra bok i handen. o så ringer mamma o säger att det är minus grader hemma o ett tunt snötäcke på marken där hemma. ibland har man inte lust o åka hem o man vet varför man valde att åka till costa del sol liksom :P fast, jag vill åka hem.

undrar var mandy gick. hon vart lite upprörd. hon funtar på o flytta o mina tankar om att flytta är inte lugna om man säger så. i know mom and dad. men ah, vi tar det då jag kommer hem i helgen eller så. vi får se hur det blir helt enkelt. inte för att jag inte trivs hos charo o kanelbullen det är bara det att ibland ibland så är det väldigt störigt att bo här. vilket, amanda, jag förstår varför du har sån lust att bara försvinna här ifrån. det är så mycket regler o krångliga omständigheter hela tiden. jag är också less på det mand...

längtar hem så det bara skriker om det nu. asså försökte packa idag igen, men.. nej. asså det går typ inte. jag borde ha packat klart idag. men charo har inte tvättat allt. fan. asså. hilda som ska följa med mig hem imon o hjälpa mig o släpa väskorna till dom sdan. stackare. fan hon får vara med mig o packa. då nicole var med mig innan jullovet så gick allt toppen, hon var bra sällskap då man skulle få ner allt i sina yttepyttesmå väskor :P haha i think i need your help girl !

jaja, nu är det nanna dags. ska man kanske somna till en film idag igen? hmm.. kanske inte.. börjar 10 imon, sjuuukt skönt :D kanske kan sova ut riktigt länge då. om jag somnar precis just nu nu nu.

emelie o co :
fixa helgen, jag är i behov av att träffa er alla, jag anländer til Göteborg vid 21.17 på Nils Ericsson Terminalen, BE THERE ! (mamma kommer o hämtar mig tror jag, om ni är lite lata så kan ni alltid åka med henne, först till kvarn!)

kärlek till dig, s.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0