fredag den 13 o alla hjärtans dag

hejsan hoppsan. jag tror jag har överträffat mig själv. haha. nä jag skojar bara. jag tror att jag har haft den sämsta fredag den 13 någonsin. Till Mamma  VARNING; jag tror inte du borde läsa detta inlägget. du blir nog inte så jätteglad då när du ligger där hemma o har muskelinflammation !

asså visst jag brukar fan ha otur på fredag den 13. men igår. asså det är så värdelöst pinsamt så det är inte klokt ! kvällen började måttligt bra efter många om o men om var vi skulle gå om det blev benal eller om det skulle festas i funkan. det blev funkan. eftersom folk ville åka till benal idag (14e) men iaf. åter till funkan.
vi gick o vi gick o vi gick o kunde liksom inte hitta ett hak där alla ville vara eller fick plats. så helt plötsligt så splittrades gruppen. så det var bara jag, thomas, william, fredrik o hilda kvar. så vi satte oss på old town för o ta ett glas o tänkte liksom att folket skulle komma förbi snart så vi kunde tagga vidare.  men icke. så vi drog till champagnerian. där vi praktiskt taget Hällde i oss bålen. sen drog vi vidare.. hmm.. till.. ah strandpromenaden.. men innan dess kom liksom otur nummer två. mitt knä gick ur led ! asså helvete vad ont jag fick. dock hade jag ju alkohol i kroppen o kunde som tur var liksom gå lite granna så där. men ah. helt värdelöst ! så det var ju liksom heldumt.
men iaf. när de väl passant runt mig för o ta oss ner till hamnen med alla andra. Mamma jag vanar dig igen; läs inte detta om du inte känner att du vill läsa hemskheter från fredag den 13 !! så kände jag plötsligt hur himla mycket alkoholen slog till. haha. usch. vatten vart det då kan jag ju säga.
kunde ju inte sitta med de andra där på den baren, jag fick sätta mig i baren bredvid som var nerstängd. tack hilda o fredrik säger jag bara. :) haha
åkte sedan hem med en cola flaska på 2 liter vatten och kunde knappt få av mig mina klackar då jag kom hem. haha. det värsta var ju också att jag kunde ju inte ta mig upp i sängen ordentligt heller, jag fick ju dra ut min säng under.
asså helt värdelöst.
Mamma: Här kan du börja läsa igen.
jag hatar fredag den 13.
o jag tycker lite synd om de som är födda denna dag, o jag vet en. josefine bejmyr. haha stackare. nämen vi älskar dig ändå :) haha. länge sedan man hörde från dig nu? hur har du det i sverige ?

men iaf. jag kom hem vid 2 någongång tror jag. eller ah jag ve tinte. men jag har ett svagt minne av något sådant. men mitt i natten kommer amanda inhoppandes med lotta i mitt rum o säger, tjena linnsan. haha vi pratade om kvällen o sen däckade alla tre i min säng, på min nytvättade tvätt. jag fick dra ut mina mjukisbyxor som lotta låg på. haha, jag förstår inte varför vi inte drog ut den andra sängen också.. o jag förstår inte varför fredag den 13 ska vara en jävla oturs dag.

o hur sjutton kan man lägga en otursdag precis innan en helt underbar dag som alla hjärtans dag? det suger om man säger så. men idag blir det malaga o reagge festival grej o carnival inne i malaga o om det är tråkigt så blir det benal. då kanske man äntligen kan få åka dit o verkligen se hur det är. jag menar. senast jag var där förra veckan så såg jag u i princip bara blåvitt :) så vi får väl se hur det blir ikväll. dörren står öppen för många förslag.

nä nu ska jag väcka flickorna, packa väskan med matte c o lite mackor o sen ska jag dra ner till stranden med hilda o co :)

förresten! nu höll jag på o glömma: GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER !

sköt om er.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0