partaj med blåvitt i benal !

haha, var sjutton ska man börja någonstans.. åkte till benal igår o festa med blåvitt ?! behöver jag skriva mer?! haha
nä men, efter en veckas träningsläger för blåvitt i malaga o en förlust o en vinst så gick de sedan ut i benalmadena för lte partaj, o vem ser självaste blåvitt vandra omkring där?! Jo, jag ! haha så sinnes. asså totalrandom. så det blev party med blåvitt i natt. förlåt niklas, men jag fick faktiskt med mig din mössa, varför låg den i min väska för? men du ska få tillbaka din mössa. är i sverige den 20 feb till den 2 mars, du får den då ! förresten, schysst hotell dock lite för många hissar och trappor. det blev väldigt väldigt avancerat för lilla linn o hitta ut.

kvällen spårade totalt. fast på ett bra sätt tror jag. eller för vissa dåligt för andra mycket bättre. nicole hade nog en jobbigt kväll vill jag säga. det började med att hon låg under två bord. jag såg bara hilda som gapskrattade och pekade o skrek att jag skulle hjälpa till o ta upp henne. men asså shit. värdelöst säger jag bara. desstuom på nästa ställe vi gick till så trilla hon rätt över stolen o fick till o med stolen över sig :P haha o efter detta kom vakten o slängde ut både nicole och janne. haha stackars janne.

nämen, ah, som sagt. blåvitt för er som inte förstår er på vilket lag det är så är det IFK Göteborg om det säger er något. om det inte gör det så är ni totalväck i skallen. life is to good to be true sometimes. haha totalgalen kväll med blåvitt liksom. på tok för mycket ibland. o då pratar jag inte om alkohol, jag pratar om för mycket folk runt om kring hela tiden som  man bara ville umgås med plus för mkt musik överallt så pappa kunde ju inte höra vem han prata med i telefon. men pappa, det är lugnt det var bara hysén och bjärsmyr som ringde o väckte dig mitti natten. förlåt. men jag tänkte att du skulle få veta att jag stod o partajade för fullt med blåvitt :) men sorry pappa att jag väckte dig. o johan o company, jag skulle slått er en signal men fasen, sana hälsa till er ändå !

anyways. jag hade a real good time. förutom att fifa-spelet slutade lite olyckligt för vissa plus att spionjakten var jävligt rolig. haha o taxi resan hem med en spajorska och en norska., med stopp först i benal o sen i torreblanca o sedan i los boliches. haha. asså fan att inte nicole o janne kunde öppna den jävla porten, hur svårt kunde det vara? tack för att du öppnade porten william, efter typ så där 15 minuter. haha.

vissa av oss kom hem med mer saker än vad vi åkte dit med o vissa kom hem med färre saker än vad vi åkte dit med. o vissa fick bara med sig helt fel saker :P haha stackars nicole, gårkvällen för hennes del var fasen inte lugn. vem fick med sig nicoles jacka hem?? hon saknar den.

mer bloggande senare. nu ska jag ta ett bad så ja kommer ifrån den här fula huvudvärken och gårdagens smuts.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0