inget plugg bara ut ut ut.

godmorgon mina kära turturduvor ! hoppas ni har en god morgon för det har inte jag. trotts att solen skiner o det är klarblå himmel. jävla kanelbullen säger jag bara. inte nog med att hon ska blåsa året på morgonen, hon står å gap-sjunger, så högt att hon o alla andra ska kunna höra vartenda ord hon sjunger också. himla unge. asså ibland så får jag spel på henne. som igår till exempel, charo hade en kompis över vida hette hon, o hennes unge som jag inte ens kunde bestämma könet på. haha, mössan var nerdragen över halva ansiktet och det var typ baggy jeans o någon konstig färg på tröjan. iaf, lite halvmörkröst och en blyg krabat var det iaf. men det va inte det som var grejen. den här "killen/tjejen" o kanelbullen tävlade om vem som kunde skrika högst. så det stog o skrek ikapp inne i sovrummet bredvid mitt. o charo o hennes kompis satt o prata, precis så som spanjorer gör.  jag menar, för svenskar betyder prata att föra en konversation i normal o sansad ton. men här i spanien betyder prata att  se vem som kan skrika högst o se vem som är värst o prata i mun på varandra är väldigt viktigt. kalabaliiiik säger jag bara. så jag var tvungen o ta mig här i från fort som attans.

gick ner o träffa janne ovanligt tidigt. eller ah vi hade inte planerat att gå ut elelr något. kvällen skulle egentligen bara handla om plugg plugg plugg o sitta inne o ha tråkigt o kanske se på en mysig film i min ensamhet. men icke. janne hade nada att göra o hon ville fylla på sin mobil. så vi sågs vid tabacco o tog en sväng. det började med teterian som jag inte varit på på länge. kanske ska dit imon o se dansörerna? nej jag har inte tid för sånna saker. jaja. men teterian iaf, una cerveza por favor. o sen gick vi vidare till stan för o fylla på mobilen. vi insåg att vi va ute alldeles för tidigt. eller asså ah, det var verkligen dött på stan. så vi gick... o hamnade vid goodtimes där det faktiskt var folk, men det var liksom helt fel åldersgrupp för oss. så nej tack sa vi o gick därifrån. satte oss på en parkbänk och slog våra kloka huvuden ihop o ställde oss frågan. var kan folk hålla hus? o var ska vi gå? det blev 3 lions, jag menar där brukar ju svenskar hänga när ekonomin inte är den bästa direkt. men det var inte en själ där. bara massa fula finnar och sliskiga spanjorer som försökte ta smygfoton vid baren och lös med laserpenna på en. seriöst? hur länge sedan var det inte man använde laserpenna? hrm. okej. inte lugnt.

jag o janne tog oss därifrån efter ett samtal, lurat nicole o isabelle att vi var totaltankade. haha så lättlurade. iaf. vi gick o mötte isabelle vid fusion o sen följde vi henne hem, vi hade ju faktistk inget o göra. så vi sa till oss själva, vi tar en sväng i stan, ser om vi hittar lite svenskar o gör vi inte det så vandrar vi hemåt. vilket vi gjorde.
vi började på burbujas. haha, inte en enda svenne där. va fasen var alla? klockan var ju ändå halv 1 eller något? dock såg jag några helt andra folk. erica från magma, o jaag försökte i min iver få hennes uppmärksamhet genom att skrika erica från toaletthörnan där jag stod o vänta på janne som var jättekissig.
men när jag väl såg vem hon stog med så gömde jag mig illa kvickt ! någon ganska stor person med rakat huvud, ganska lik någon jag kände. men vem fan kunde det varaaa??? shit.
DET VAR SANDRO !!! asså jag trodde inte mina ögon. jag berätta för janne så fort hon kom ut från toan o hon sa direkt, ja de e sandro. asså shit. både han o erica var himlans intima plus att de var så tankade att det var nte klokt. båda har ju partners. så länge de inte har brutit upp från dom och hittat varandra istället?! ah det var rätt kul o se. de verkade ha roligt. sandro ställde sig mitt på golvet på burbujas o typ gjorde något slags hiphop-move där han iprincip greppade skrevet och började gunga till o slängde upp en hand i luften.. asså, han är för fasen en rocker?! vad är detta? haha
o jag menar för er som satt era fötter inne på champagnebaren vet ju att när det är glest på folk så är det ganska behagligt och lugnt där, visst det är hög musik men. ah. o tänk er då om en dåre ställer sig mitt på golvet framför alla borden och försöker liva upp stämningen med lite hiphop-moves? nej tack ! pinsamt !
ja o janne var iaf tvungna o gå därifrån ifall de skulle upptäcka oss liksom, vilket drägg.

jaja, vi tog vändan in mot stan, såg kaia vara kempegla' o dansade för fullt inne på ett halvtomt forplay. haha, det sög. så vi rörde våra små ändor hemåt mijas costa.
kvällen var dålig. eller den va rätt okej, fast random. haha. jaja. på hemvägen vid korsningen vid teterian så blev jag sjukligt kissig igen o jag liksom gjorde en sån dära jag-är-ganska-kissig-så-jag-håller-på-o-kissa-på-mig-rörelse. o precis då så stannar en fucking coche på andra sidan vägen o man ser hur dom kollar. ah, därifrån gick vi skilda vägar. jag kände på mig reda då att dessa unga pojkar i bilen skulle följa efter mig. asså jag hatar detta. det är vidrigt. iaf, jag gick över gatan i hopp om att jag kanske skulle döljas lite eller iaf ge intrycket av att jag bodde in bland husen vid en enkelriktad gata. men icke. de åkte efter o stannde bilen på andra sidan gatan. jävla helvete. så jag fick gå tillbaka runda kvarteret o gå en jävla omväg för att inte råka ut för ännu fer äckliga spanyacker. vilket funkade. men varje bil som jag hörde eller såg gav mig sånna där kallsvettningar ni vet.. sjukligt hemskt. iaf. you know how it is.

precis då jag kom innanför min dörr så ringde det på skype. älskling, sikken timing :) haha, så han lugnande mig med hans röst. det var min fredagskväll. en tidig men en trött sådan.

igår köpte jag faktiskt också en flashlight para llevar :P haha ah okej, en pann-ficklampa för orienteringen. helgrym faktiskt. 3.50 på kinesen :D haha de e ju ingenting ! så nu jävlar är det lilla linn som springer individuellt på orienteringen på tisdag. hur fasen ska detta gå är frågan. en mörkrädd liten linn ska springa i mörkret. måste se till att jag har mitt knäskydd på också. börjar ha småkänningar då jag springer eller går långt på hårt underlag, så som asfalt. det suger. men men. nu är det väl ändå lite mer terräng, goodie.

nu ska jag sätta mig o plugga innan fredrik o daniel kommer förbi vid 1 o ska plugga matte c.  får väl se om de orkar pallra sig hit. fredrik kom ca 2 eller 3 timmar sent förra gången då vi skulle plugga. men jaja. his own fault. jag pluggar kl 13 o är han inte här då så får han skylla sig själv.

just for now.

take care.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0