tråkig söndag

okej, det är helt blött på funkans gator. affärerna är stängda. jag har varken lust eller orken till att plugga. o min hårddisk ligger borta hos nicole o dom. datorn låter som en borrmaskin. kanelbullen har ockuperat tvn. pengarna är slut på mobilen. detta suger. jag lever just nu i celibat. fan asså. skikken skit. trött som satan är man också. totaljobbigt.
just nu vill jag bara åk hem till sverige o bara lata mig lite till. dock måste jag plugga vilket jag vet. jag ville bara skriva ett litet inlägg med klagomål. detta suger något enormt. jag har så himla tråkigt.

jag tror jag börjar bli sjuk igen.

L

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, jo jag har en fråga... håller du på med nån sport i spanien? Dricker alla? Kramar

2009-02-02 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0