tjock grisunge o mand i klackar

okej, idag är det tisdag. har hunnit med otroligt mycket idag faktiskt. eller ah, måttligt kanske. va på marknaden idag en sväng o köpte sjukt goda vindruvor och en endaste citron som jag har till mitt te :) mumma, earl grey med lite hounug och citron i är toppen, speciellt då man är lite krasslig också. det börjar luta åt det håller tyvärr.. det är riktigt illa faktiskt..
men iaf..

först vill jag börja med o skriva till dennis. din kommentar från gårdagens inlägg. jag förstod faktiskt inte ett skvatt av vad du ville få fram.. eller jo. de handlade om den konversationen mellan rebecca och kaia.. men.. ah detta säger mig inte så mycket mer : "Nyj! Byt är Rybykka som är prästyns bottyr. Oy! bytyyr "Hörrö bu!""  kan du inte vara snäll o förklara så vi alla förstår :P

annars idag har jag hunnit med mycket som sagt. har planerat min vårtermin med lennart idag. ingen info o layout för mig denna terminen. kansek blir rättskunskap dock.. men de kan ju va kul de med.. eller? ah, men sen ska jag läsa naturkunskap  på tisdagar, vilket låter schysst. behöver dock inte ha alla lektioner eftersom det bara handlar om självinlärning och att de lektionerna är avsedda för om jag har frågor eller så. vilket är rätt okej för mig.

Johanna kallade mig just "din tjocka grisunge" haha, tröttheten gjorde att jag trodde jag skulle trilla av stolen av asgarv :D johanna, du förgyller min dag asså. naajs. o du ! lägg din middag lördag den 21 februari, im at home by then så det blir perfa !

o som ni vet så har amanda varit sjuk nu de senaste dagarna. men grejen är den att hon är verklige inte frisk än trotts att hon var hos natta idag o käka pizza... hon har seriöst tappat hjärnceller eller bara blivit ännu mer sjukare i huvudet. hon är inte frisk i alla fall.. haha hon går ut barfota i ett par crocs då det spöregnar o påstår att det regnar o städar i klackar då hon egentligen får skoskav av just de skorna. haha, hon är inte riktigt klok. galenpanna.

börja 10 imon, känns skönt. plus att jag bara har en lektion imon vilket är ännu bättre. måste dock sitta kvar i skolan ett tag o plugga.. elelr så sticker jag hem direkt o sover lite middag o sen pluggar resten av kvällen.. de e ju match imon också, fotbollsmatch. ett gäng grabbar från svenska skolan ska spela en match mot något lag som jag inte har den blekaste aning om vad det är för lag.. men den skulle iaf spelas borta i la cala. vilket år åt h****** långt bort från funkan.. så jag tror vi skippar det dära.

nu ska jag gå o lägga mig för jag är megatrött.. förlåt seb, men jag orkar inte hålla mig vaken. im sorry..saknar dig love<3

sköt om er o alla i er närvaro,

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0