Sueciaaaaaaaa

äntligen är man hemma efter mycket kånkande på väskor fram o tillbaka. haha. göteborg är snötäckt och svinkallt. det är ingen hawaiian tropic på balkongen iaf, det är ett som är säkert. här gäller hundar o vinterjacka!
det känns skönt o va hemma, samtidigt som man egentligen kanske längtar tillbaka till värmen. men himlans kul det var o träffa folket idag. det börjar med att när jag kliver av tåget så skymtar jag min kära mor som går emot mig. sedan skymtar jag några familjära ansikten, sofia, emelie, zache, johanna o frida :) wiiee, haha så står de där med varsitt a4 i handen som det stod L I N N fint i ljusblått. så söta :)
sen satte jag o mamma oss i bilen o jag körde hem. så gött det kändes att köra precis då man kommer hem - inga problem, det kändes nästan som jag kört bil i flera år, wiie. sen när vi kom hem så mötte pappa oss i trappen :) sen släpade vi upp min "heavy 24 kg" väska upp för 3 trappor. man blir ju bortskämd i spain med hiss o allt :P sen käade vi rotfrukter med lax o massa massa sweet chilli, så suveränt gott det är ! helt otroligt.

sedan bar det iväg upp till casa de emelie. där väntade johanna, frida, fia, em, johan o mattson ! sikka vänner, wihooo. som jag saknat alla. o då vi väl sitter där så sjunger johanna för full hals med sin målbrottsröst all va hon kan:
jag: åh som jag saknat det hära ! johan: snälla, ta mig här ifrån?!
det känns bra att vara hemma iaf.

tack hilda, nicole o snuttan för att jag fick sova hos er i natt förresten. o vilken najsig spagetti med köttfärsås det blev, fast sweet chillin livade ju upp allt :D höörrni, i miss yu guys ! hilda; ta de lugnt på festfronten på teneriffa. o nicole, chilla lugnt i sthlm :)

Nicke; jag vet inte glöm inte o ringa mig imon hörru ! vi måste bestämma ett ställe där vi ska käka, har du ens pratar med AK? så fall.. gööör deeet då du känner att bakfyllan har lugnat sig :)

funkan. jag saknar er redan.  det kmr mer updates inom kort !

s.kärlek.l

sköt om er !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0