regn o riktiga göteborgare

godmorgon mina damer o herrrar. jag kan lugnt meddela er att ni har säkert bättre väder än vad vi har här i funkan idag. det spöregnar, bokstavligt talat så spöregnar det, det öser fan ner. o självklart tog man sig hem imorse i ösregnet i gårdagens outfit. kändes ju så där lagom kul. sån random kväll det var igår. hade det ganska najs på förfest in casa de nicole, hilda y snuttan. drog sedan ut, in mot stan efter tolv någonting. efter många bardanser, shots o randoms så satte vi oss ner lite på foreplay o chilla. haha så galet. jag hör med mina små öron att det fanns göteborgare omkring mig ! febrilt började jag ju fråga var i från de var osv. det sluta iaf med att han kände till mina kära kusiner, johan o sophia. haha lite galet. dock kände han uttis o karlssons bättre. haha så himla konstigt. ah nämen det var rätt roligt. efter många om o men om vad gårkvällen skulle avslutas så kom vi fram till att efterfest är nog det som stod högst på menyn. men isabelle vägrade gå med hennes golfspelande-fransman o hilda ville absolut inte gå på någon efterfest o jag stod där mittemellan o försökte bara komma ifrån heavens så fort som möjligt. redan där började huvudvärken inta stora partier av min hjärna.
jaja, en galen fredag o en random lördag dock ingen företagsekonomi. lite dåligt av mig kanske. men om man ser till allt jag har gjort o så, i plugg-väg, så tycker jag att jag kan vara värd lite partaj. men ah, ska ta tag i detta ordentligt nu.
för att ge lite oväsentlig information så är jag, återigen, sjuk igen. typ. min röst är helt galet död o jag låter ungefär som en... ah, ni vet. hes-kärring.
o något annat då. som faktiskt är totalt hemskt. min dator låter som en symaskin som går på högvarv eller något. haha, det är rätt illa. asså det känns som om den ska sprängas vilken sekund eller typ att hela tangentbordet ska typ flyga i bitar. lite hemskt är det iaf.
något riktigt tråkigt är att min hårddisk är borta hos nicole o dom. ifs så hade jag ine kunnat se på film ändå i det här skit ljudet till dator. seriöst. det låter som ett hjul ni vet, sånn som när man var liten satte fast en liten kartongbit på så att det smattrade så där gött när man cykla. haha. värdelöst.

i'll makes some more updates later.

haha o just det, min mamma har skaffat facebook ! haha jag tror jag smäller av ! först tänke jag att shit, vilken grym mamma man har som kan fixa ett account på ansiktsboken bara så där. men självklart hade den tekniska vännen till henne, marie, annies mamma hjälpt min mamma att fixa detta. hon sa till mig att hon dock är lite ledsen över att hon bara har mig, nicke, ak o gunnel som kontakter :P haha så, adda henne, hon vill ha vänner ^^

nu ska jag vila, typ se på film o bara götta ner mig i soffan o sova eller något. o sen lite senare idag blir det fek b. i promise you !

PUSS

s <3

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0