on air - big city dreamer

godkväll mina damer o herrar!
i afton bjuds vi på nya ljud från vårt kära land sverige,
nämligen vår efterlängtade låt by fredrik schjetne.
big city dreamer
check it out on http://www.myspace.com/lanfordonline

kvällen har tillbringats framför skärmen o framför alla himla papper till svenskan. jag blir så himla trött på allt det här. men jag ska fasen ha ett mvg i svenska, även om det är omöjligt.
o just det, efter kl 12 imorgon får vi reda på hur det gick i matte b nationella !!
grymt nervös.. det blev väl bara ett vg antar jag. sjutton också. uppdaterar imon för info om hur det gick !

freeedag, ååh vad vi älskar freeedagar !!


PUSS

L

Kommentarer
Postat av: janne

liiiiiiiiiiinn.. hej.

2009-02-13 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0