nakenchock i uddevalla

ja, precis. helt värdelöst va chockad jag blev. här åker man till uddevalla, den omtalade staden som enligt isabelle inte ligger ute på landet, o får sig en nakenchock en casa de isabelle. haha. shit. jag säger till isabelle då vi står i hallen: "jag ska bara gå på toa innan vi sticker" o öppnar dörren o där står en naken man som råkar vara isabellesstorasysters pojkvän som nyss kommit ut ur duschen. shit. haha, isabelle höll på o garva ihjäl sig. kul, jättekul, verkligen.

tog tåget från gbg i morse. det tog en timma till uddevalla. staden som inte ligger på landet. staden som är cirka göteborg. där mötte isabelle mig sedan gik vi genom stan.. inte för att staden var stor men.. den var ju gullig. sedan gick vi till hennes skola o typ kolla runt llite . sedan traskade vi runt hörnet o käka på en restaurang som hette cactus, sjukt najsiga sallade där. vart grymt mätt.
vi fick sedan för oss att vi skulle åka till torp o checka läget där. så det gjorde vi. kollade lite i affärer letade efter lite leggins o sånt. mendet var inte en slösa-pengar-dag så vi åkte hem till isabelle utan några shoppingpåsar..
isablelles hus ligger sjukt fint. dock i skogen :) haha, nej men vid uddevalla bron, riktigt najs. o sjukligt stor tomt. där kan man spela fotboll eller bygga en pool eller sätta upp 150 parytält om man tycker det är kul.
efter att ha kollat i uddevallas skolkatalog över alla gymnasier så var klockan redan mkt och vi halkade ner till busstationen för att komma in till stan. vi kom lite tidigt till stationen. så vi sat där enn bra tag innan tåget kom. après la sa vi adios o jag somnaade typ direkt då jag satte mig på tåget.

väl tillbaka i göteborg så käkade jag lite o såg en film med min kära mor. tillsammans är man mindre ensam. en fransk film. sjukt bra. köpte faktiskt den boken idag också. lite tråkigt kanske att se filmen innan man har läst hela boken. men men.  ibland blir det som det blir.

imorgon blir det donner. sedan lunch o in på bokrean med em o nicco. men vad händer imorgon? det är fredag? min sista fredag innan jag sticker tillbaka till spain. någon som har något roligt att dela med sig sådär? typ planer eller så? vore kul o hitta på något när vi liksom inte kommer att ses förrän långt fram i sommar !!

i only picture your face, and remember the days the nights and now. i spent them with you.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0